Toon posts:

Computer freezed (weeral)

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een dikke maand geleden al eens een topic over geplaatst.

Mijn PC freezde toen elke dag ongeveer 10 keer. Bleek toen aan het geheugen te liggen. Maar sinds vandaag doet hij het weer. Heb weer geheugentest laten lopen de hele nacht en deze keer geen problemen bij het geheugen.

Ik ken wel iets van computers maar mijn kennis is niet groot genoeg om een oplossing te vinden voor dit probleem. Ik heb namelijk geen idee waar het deze keer aan zou kunnen liggen. Ik heb momenteel een nette en goed geupdate computer met firewall/viruscanner.

Heb ook schijfcontrole gedaan en defragmentatie ook daar geen fouten gevonden.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
* rb338 pakt glazen bol om systeemspecs te achterhalen :z

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Misschien heb je computer het gewoon warm, tenminste dat is in deze tijd bij mij altijd de oorzaak van vastlopers. :P

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Check je temps eens met speedfan.
http://www.almico.com/speedfan.php

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic voldoet helaas niet aan het PMG Beleid. Dit gaat derhalve dicht.

De FAQ en het Beleid zijn 1 van de eerste plaatsen, waar je een kijkje moet nemen, voordat je een topic start. Dit staat ook in de [faq]Registratievoorwaarden[/] uitgelegd :) Je hebt vorig jaar november nog een mailtje van dion_b gehad over wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Neem deze nog eens aandachtig door. Daarin wordt o.a. de zin en inhoud van de Registratievoorwaarden en dan met name het Forumgedrag gedeelte uitgelegd.

Dit topic is gesloten.