Heb de search en Google al gebruikt maar kom er niet uit, zal wel weer niet goed (op de juiste kernwoorden) gezocht hebben... 
Ik roep onderstaande functie aan om een pagina mooi over de lengte te laten vullen, in IE werkt dit prima, echter in FireFox niet.
FireFox ondersteund wel document.body.clientHeight, want als ik deze alert() krijg ik wel een waarde.
Weet iemand hoe ik dit in FireFox aan de praat krijg? Heb ook:
Alvast
Enne, oh ja: ik wil gebruik blijven maken van TABLES vanwege opsommingen. Dus niet dat jullie gelijk beginnen over gebruik geen TABLES
Ik roep onderstaande functie aan om een pagina mooi over de lengte te laten vullen, in IE werkt dit prima, echter in FireFox niet.
FireFox ondersteund wel document.body.clientHeight, want als ik deze alert() krijg ik wel een waarde.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <script language="JavaScript" type="text/javascript"> function tableHeight() { document.getElementById('leftmenu').style.height = document.body.clientHeight-454; } </script> [...] <tr> <td id="leftmenu" class="leftmenucontenttd" valign="top"> <!-- #include file="includes/leftmenu.asp" --> </td> </tr> [...] |
Weet iemand hoe ik dit in FireFox aan de praat krijg? Heb ook:
HTML:
al geprobeerd maar dat werkt in FF ook niet.1
| document.getElementById('leftmenu').height = document.body.clientHeight-454; |
Alvast
Enne, oh ja: ik wil gebruik blijven maken van TABLES vanwege opsommingen. Dus niet dat jullie gelijk beginnen over gebruik geen TABLES
[ Voor 15% gewijzigd door Urk op 27-05-2005 14:32 ]