Ik zoek een freeware programma waarmee ik webpagina`s op kan slaan die niet op de normale manier zijn op te slaan (can`t save page etc..).
wget is waarschijnlijk alles dat je nodig hebt. Maar je geeft expliciet aan freeware: welke opties was je al tegen gekomen maar bevielen niet en waarom niet?
Er zijn er vele (ook hier al eerder besproken) en dat gaan herhalen lijkt me onhandig. Hoe dan ook is een topicstart van een enkele zin wat lullig als de mensen die je een antwoord geven al meer woorden kwijt zijn
En wat is er precies mis met 'opslaan als' - heb je een voorbeeldje van een site? (behalve als het sites zijn die niet binnen het GoT policy passen
)
Er zijn er vele (ook hier al eerder besproken) en dat gaan herhalen lijkt me onhandig. Hoe dan ook is een topicstart van een enkele zin wat lullig als de mensen die je een antwoord geven al meer woorden kwijt zijn
En wat is er precies mis met 'opslaan als' - heb je een voorbeeldje van een site? (behalve als het sites zijn die niet binnen het GoT policy passen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hoezo zijn ze niet op de normale manier op te slaan? Wat heb je zelf al geprobeerd? Een openingspost van 1 regel bevat zelden de informatie die wij nodig hebben
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Soms zijn er webpagina`s die ik wil opslaan maar dat lukt niet altijd.
Ik lees vaak testen op www.chip.de.
Een enkele keer lukt het dan niet om de pagina te bewaren.
Programma`s als hoversnap heb ik geprobeerd maar dan krijg ik alleen de afbeelding van mijn desktop opgeslagen en dat is niet de bedoeling.
Daarom mijn vraag want misschien is screencapture software wel de verkeerde en is er een ander programma wat wel werkt.
Ik lees vaak testen op www.chip.de.
Een enkele keer lukt het dan niet om de pagina te bewaren.
Programma`s als hoversnap heb ik geprobeerd maar dan krijg ik alleen de afbeelding van mijn desktop opgeslagen en dat is niet de bedoeling.
Daarom mijn vraag want misschien is screencapture software wel de verkeerde en is er een ander programma wat wel werkt.
BlackWidow.
Informatie
Download
Ideaal programma. Ook voor opslaan SWF file, open dirs en andere leuke dingen...
Informatie
Download
Ideaal programma. Ook voor opslaan SWF file, open dirs en andere leuke dingen...
Bedankt voor je tip maar ik zoek een eenvoudig en klein stukje software.
Is screencapture software als hoversnap ( www.hoverdesk.net ) of
Capture-A-ScreenShot ( http://www.popdrops.com/freescreencapturesoftware/ ) ongeschikt of had ik de instellingen verkeerd?
Groet,
Trfsalkas
Is screencapture software als hoversnap ( www.hoverdesk.net ) of
Capture-A-ScreenShot ( http://www.popdrops.com/freescreencapturesoftware/ ) ongeschikt of had ik de instellingen verkeerd?
Groet,
Trfsalkas
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 145343 op 27-05-2005 15:39 ]
Pagina: 1