Toon posts:

SuSE 9.3 upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een kort vraagje over de SuSE 9.3 media. Ik heb 9.1 legaal met media, maar heb deze nooit bij SuSE geregistreerd (en zal ik ook nooit registreren ook).

Nu wil ik 9.3 gaan kopen, waarvan ik ook een upgrade versie in de winkel vind. In hoeverre verschillen de media van 9.3 upgrade en 9.3 normaal? Ik wil bijvoorbeeld niet verplicht eerst 9.2 installeren en dan upgraden. Of een soort van activeren...

Kan iemand me vertellen of dit verschil enkel in de doos en licentie zit, of ook in de media? En zo ja, welke verschillen? Zit er bij de upgrade ook zowel DVD als CD

Op google zie ik verschillende mensen met verschillende ervaringen, wat denken jullie er van?

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-02 17:40
het enige verschil is dat je geen boeken krijgt, verder zijn het de zelfde cd/dvd's

Opleiding Brandveiligheid

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als je twijfelt: je kan 9.2 volledig gratis downloaden en installeren, en dan koop je toch gewoon de upgrade-cd/dvd? Normaal moet op de doos toch aangegeven staan vanaf welke versies je kan upgraden? Heb je de site van Novell al geraadpleegd?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Emielio schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:11:
het enige verschil is dat je geen boeken krijgt, verder zijn het de zelfde cd/dvd's
Mooi! Boeken lees ik toch niet. :)
Borromini schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:13:
Als je twijfelt: je kan 9.2 volledig gratis downloaden en installeren, en dan koop je toch gewoon de upgrade-cd/dvd?
maar dat is nou precies wat ik niet wil, een oude versie installen ;)
Normaal moet op de doos toch aangegeven staan vanaf welke versies je kan upgraden? Heb je de site van Novell al geraadpleegd?
Ja... maar daar staat niet op wat ik wil weten, gewoon zijn de media identiek.

thanks both of you.

Verwijderd

Wanneer wordt Suse 9.3 gratis beschikbaar gesteld op de FTP van Novell? Dan hoef je de upgrade niet eens te kopen...