Toon posts:

[Java] Java en Powerpoint slides verschuiven

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is het mogelijk om met Java Powerpoint slides te verschuiven?

Ik heb al gekeken naar NJAWIN, maar deze ondersteunt alle MS Office programma behalve PPT.. Beetje jammer..

Is het mogelijk om slides via een java method te verschuiven via een of andere hippe library ?

Alvast bedankt,

Rick

Verwijderd

Je zou met de java.awt.Robot een key event kunnen genereren die overeenkomt met pijltje naar rechts / pijltje omlaag / spatie waardoor het lijkt alsof de gebruiker naar de volgende slide wil.

Dit is zomaar een optie, weet verder niet of er andere klassen geschikt zijn voor PPT bestanden maar dit kwam het eerste in me op :P

API: http://java.sun.com/j2se/1.5.0/docs/api/java/awt/Robot.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 13:18 . Reden: Java API URL erbij gezet ]

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb even kort naar NJAWIN gekeken, maar het lijkt me toch dat dit algemene ActiveX ondersteuning biedt en niet alleen voor bepaalde office programma's. Dus wat lukt er niet met NJAWIN?

Je kunt anders ook eens naar het JACOB project kijken. Deze geeft algemene ondersteuning voor COM en COM+. Kijk anders eens hier of hier

Verwijderd

Topicstarter
de Robot werkt :)

Prachtige class eigenlijk zeg! :)

Hartelijk bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Nu kan ik via de WiFi met de PDA mijn presentatie op de server bedienen... hoe hip :P

Nogmaals bedankt :)