Toon posts:

Strepen of hokken toepassen op een movie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een tijdje bezig met me movie en hij's bijna klaar maar ik zoek nog 1 ding om het af te ronden ken het nergens vinden ook niet op google (meschien kan je het daar vinden maar tik ik het steeds onder de verkeerde naam)

Je hebt een beeld van een spel bijvoorbeeld en daar zie je dan van die strepen door heen, soort van vakken. ik zie dat heel veel voor komen bij movies
(screenshot)
Afbeeldingslocatie: http://own-age.com/vids/images/3581/spookmineer824456Shot12.jpg

Weet iemand hoe ik dit kan toepassen of kan maken in een movie

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
dit lijkt gewoon een soort wireframe te zijn?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten hoe dat heet, dit nog steeds te zoeken enigste wat ik steeds vind is, video's waar het ook inzit en screenshots van video's
dit is van zo quake 3 movie zit het ook bij
Afbeeldingslocatie: http://own-age.com/vids/images/1950/shao896939tricking-iT2-shot07.jpg

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:07

Hu9o

Schokkend

Dat is de trailer van R3, klik

Maar dat zjin effecten die over de film heen rendet worden. Netzo als dat je bijvoorbeeld een ondertitel in het beeld kan zetten. Alleen is dit wel een heel stuk moeilijker om dat het met het beeld mee moet bewegen.

Ik denk dat je dit niet zomaar even na kunt maken en dat het ook nog eens met ingewikkelde software zal moeten.

[ Voor 9% gewijzigd door Hu9o op 27-05-2005 13:10 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
ik denk eerlijk gezegt zelf dat het automatisch gaat, want ik heb het al in heel wat movies gezien, die trailer heb ik idd al tijden geleden gezien, zeer mooie movie edit

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:39

Sabbi

je denkt aan mij.

render animatie 2x, een keertje normaal en een keertje in wireframe, vervolgens over elkaar heen plakken.

Verwijderd

Topicstarter
aha :)
Met welk programmatje kan je dat "wireframe""toepassen?

Verwijderd

In het programma waarin de 3d animatie gemaakt is...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Veelal zijn die 3d shooter movies (of 3d animaties) gemaakt vanuit een recorded demo. Die je dus oneindig opnieuw kan laten afspelen, maar steeds op verschillende graphics-settings. De meeste games kan je idd op wireframe (of hoe zoiets heet) zetten, en demo weer vrolijk opnieuw afspelen. De 2 versies over elkaar plakken, beetje fade erin.. en klaar :) Het achteraf wireframen van een movie lijkt imho puur handwerk, wat bij een +1000 frames een jaartaakje wordt :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
dus je bedeolt dat er in quake 3 engie een command zit dat het beeld zich naar wireframe maakt?

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:17

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:46:
dus je bedeolt dat er in quake 3 engie een command zit dat het beeld zich naar wireframe maakt?
Ja in vrijwel elke game zit een functie (voornamelijk voor de developer) om het beeld in wireframe weer te geven.

Je geeft alleen niet aan om wat voor movie het gaat, is dat een demo uit een game of een real life movie

Verwijderd

Topicstarter
w00t Thx voor het helpen heb nu de command :D
cheak plaatje :)

http://img217.echo.cx/my.php?image=cool7se.jpg

Thx_
Pagina: 1