[RTCW:ET] Crasht om de 5 min

Pagina: 1
Acties:

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 13:20
Ik heb Enemy Territory geinstalleerd na een herinstallatie. Deze game crasht ongeveer om de 5 min als het niet minder is. Ik heb een hele poos op GoT en Google gezocht. Dr.Watson geeft een fout:

De toepassing, D:\Games\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe, heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 20-05-2005 om 22.35.29.921 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 0048EE7A (ET)

Ook freezed hele pc soms, en dan kraakt het geluid even, en dan reboot die direct. Automatisch opnieuw opstarten staat uit.

Heb ook een poos gezocht naar de code:c0000005, hier gaven ze allerlei oplossingen voor:
  • Voor het spelen in console \pb_system 1 doen
  • Pathfinder gebruiken
  • Nieuwste drivers installeren
  • ET opnieuw installeren
Ik heb alles geprobeerd maar het mocht niet baten. Nieuwste drivers geinstalleerd, (Video & chipset) ook oudere drivers geprobeerd, van ong. halfjaar en jaar geleden.

Specs:
  • MSI KT4 Ultra-FISR
  • AMD Athlon XP 2700+
  • 512 MB DDR 333 MHz
  • ATI 9800 PRO 128 MB
  • Creative Audigy II Player
  • 2x 120 GB Maxtor RAID 1 (S-ATA)

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:54

GravGunner

Man's inhumanity to Man

heb je het alleen bij ET of ook bij andere spellen??

en welke OS draai je?

target assimilated

Verwijderd

ik heb dezelfde probleem ook eens gaat ie freeezen dan gaat die crashen dan krijg k de blauwe scherm Maar het meest freezt die bij mij

en het is bij allebij de et versies ..:(
echt jammer k speelde da spel normaal elke dag nu ook wel maja moet k iedere keer opnieuw starte op een gegeven moment heb je der gewoon niet zoveel zin meer in ma soms is t ook dak lekker 1 uur kan door gamen ..:)

Mijn pc Specs:
Moederbord : elitegroup (ESC) VT8367-8235
Amd atholon XP 2400
2x 256 MB DDR Pc 2100
Ati radeon 9600 SE Met nieuwste ati catalyst driver

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 03:06 ]

• NetXtreme
Het is alleen met deze game... Ik heb XP Pro SP1 nu, maar heb hetzelfde probleem met XP Pro SP2.... dacht eerst dat SP2 het probleem was... maar dat bleek dus niet zo te wezen.

[ Voor 3% gewijzigd door NetXtreme op 28-05-2005 08:50 ]

Verwijderd

Hmm k heb sp2 Ook ..

is het bij jou ook zo dat als je niet gamed maar gewoon ff in een server gaat en dan gewoon ff
Spel aanlaten dat ie dan ook crasht dus zonder dat je speelt en dus eigenlijk geen processor gebruik maakt geen werk geheugen en geen video geheugen ??
Want bij mij is da wel zo ... dus dan zou het de game echt kunne zijn .. en niks van je pc zelf??

Nu net niet eens 2 min gespeeld meteeen kwam da beelde van niet verzenden geluid bleef hangen beeld bleef hangen ik druk op meer info dit stond er :

AppName: et.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: et.exe
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0008b0a7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 13:20 ]

Verwijderd

Hmm en nu was het zelfs zo net k zet ff ET aan .. hij was gewwoon da filmpje aan t afspelen en dan komt die bij de beginscherm ..
ik ging ff max 5 min in de tuin zitte geniete van t weer en k kom trug hoppa Bleu Screen Off Defeat .. Windows is afgesluiten om problemen te voorkomen

Machine_Check_Exception

Verwijderd

2 mensen klagen over hetzelfde en wat me opvalt is dat beide een ATI kaart hebben met Catalyst drivers... Verder duidt die c0000005 fout heel vaak op driver errors...

Need I Say More ... ?

Verwijderd

Hmm en ook nu net 1 min geleden ik speel net 2 min en hoppa weer vast gelopen ..:(
windows xp niet verzenden meer info

AppName: et.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: cgame_mp_x86.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000563fb

Welke ati catalyst driver raad je ons aan dan ..??

of oke ik ga nu de orgineele drivers installeren van de cd die ik er bij kreeg kijken of het probleem zich nog steeds voort doet ..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 14:08 ]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

ET (vorige patch) is redelijk kieskeurig, nu is het niet meer zo erg. Het durfde op bepaalde laptops te weigeren met fatsoenlijk te draaien.

Ik zou de voeding/stabiliteit van je computer testen, stabiliteitstesten duren bij mij wel 1 volledige week. Maar als het dan goedgekeurd is, dan moet je ook 1jaar uptime kunnen halen in WinXP SP2.

Continue spanningen en temperaturen meten.

memtest86 bootcd erin steken, nachtje draaien, het test vooral de ram.
cpuburn installeren, eerst de K7 test een nachtje laten draaien, het test vooral de cpu en max mogelijk oververhitting.
Dan de MMX en BX testen, elk een nachtje draaien, deze test cpu, chipset, ram combinatie.

Na al deze testen weet je dat gewoon Windows gebruik voor 99,9% oncrashbaar word. Dan beginnen we met 3D Mark te draaien, vanaf dan zal je grafische kaart stroom trekken, deze kan je voeding te overbelasten.

Vanaf het moment dat je computer stable is, dan gaan we zien of het echt aan ET ligt of niet.

Bij ons op de hoge school sneuvelen veel Toshiba-laptops door oververhitting als je ET erop speelt.

nachtje is gelijkgesteld aan ongeveer 8 uren

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 28-05-2005 14:16 ]

Verwijderd

Hmm dan zal ik die testjes eens vanavond laten draaien zou denk ik wel 1 voor 1 moete ..

orgineele driver alles leek normaler en sneller te gaan en had ged8 dat me pc normaal zou doe en nie zou crashe zo reageerde die eigenlijk .. Maarnee

geluid blijft hange beeld blijft hange xp blablabla niet verzenden
meer info :

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000988ef

en nu heb k deze 10 min later .. zelfde verhaaltje

AppName: et.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: cgame_mp_x86.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000563fb

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 14:38 ]

Verwijderd

HMm ik had gelezen dat er een nieuwe update is voor ET dus na 2.6 weet iemand waar ik die kan downloaden ??

Modbreak:Heb ik jou onlangs niet al een keer verzocht de edit-knop te gebruiken als je iets toe te voegen had na je laatste reactie :? Die knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) staat er niet voor niets ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Crash op 28-05-2005 16:00 ]

• NetXtreme
Ik weet niet of het een ATI probleem is... Voeding/voltages zijn stabiel en goed. Heb meerdere drivers geprobeerd, verschillende Catalyst drivers, Omega drivers.... Heb XP SP1 en SP2 geprobeerd, pc is verder stabiel, dat weet ik zeker, alleen op die game niet.

Maar welke drivers zou jij aanraden dan? Voor chipset, Video? Gebruik nu Via All-in-one 4.51 en Catalyst 4.8

[ Voor 27% gewijzigd door NetXtreme op 28-05-2005 17:18 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoeveel watt voeding heb je?

• NetXtreme
Thermaltake 480W Butterfly Edition

Verwijderd

Hey k heb net een paar extra koelers geplaats 1 gericht naar de processor op me videokaart die zelf ook nog een kleine koelertje heeft 2 naar me processor naarst de standaard processor koeling en 1 naar me Hardeschijf en k heb net dik 1 uur ET gespeeld zonder problemen ..? k snap het niet da zou toch niet zomaar aan de koeling liggen ?? misschien toch wel ??

Me cpu heeft een constante warmte van 46 graden da lijkt me normaal aangezien me kamertemperatuur op 27 is

hoe warm me videokaart is dat weet k niet iemand een progje waarmee ik da kan zien ??
en voor me hd ?? ook 1

noujaa nu net nog 1 half uur gespeeld en toen kreeg k weer da knopje niet verzenden blabla :

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00096e94

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 20:39 ]

• NetXtreme
Nouja, als cooling het probleem is..... dan zal het wel de cooling van m'n VGA zijn... maar bestel binnenkort een Coolermaster Viva :) kijken of het dan beter is.

Verwijderd

Hey ja het lijkt echt een beetje de probleem van de koeling van de vfga kaart te zijn ..
K hoop gewoon voor ons alle 2 Dat we gewoon lekker stabiel ET kunnen spelen man ET is gewoon lekker rlxte spel :D
Pagina: 1