Toon posts:

NEC VR19 vervaagt bij donkere screens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeer 'vage' vraag.

Weet iemand hoe het kan en mogelijk op te lossen dat mijn CRT-scherm een NEC VR19 vaag/ blurry wordt zodra er hoofdzakelijk donkere kleuren weergegeven moeten worden? Bijvoorbeeld in internet explorer als er een donkere site wordt geopend, druk je dan op favorieten waardoor er een lichte balk in beeld komt dan is het weer goed.

Volgens mij ligt het niet aan de videokaart, Geforce 2 GTS, drivers reeds ge-update.

B.v.d.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor heeft? Maar gewoon weggooien dan??

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Probeer je monitor eens te resetten. Ik weet niet of het een TFT of CRT is maar een TFT heeft altijd wel een reset functie en een moderne CRT heeft eigenlijk ook altijd wel een reset functie.

Er draait niet toevalig wat kleurcorrectiesoftware op de achtergrond mee?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Reeds ge-reset en er draait geen kleurcorrectie software mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 21:28 ]

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-08 16:19
geforce 2 en drivers reeds geupdate ? dan denk ik eerder dat je juist oudere drivers moet zoeken. nieuwere drivers werken vaak minder goed met oudere videokaarten...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst de oude drivers en toen de problemen ontstonden heb ik de drivers ge-update. Problemen heb ik dus bij zowel nieuwe als oude drivers...

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 14:43

Furinax

It'll only hurt until you die

probeer een andere monitor op je pc aan te sluiten, of je monitor op een andere pc. weet je meteen waar je moet zoeken :)
Pagina: 1