Hey tweakers,
Ik heb hier zojuist een toshiba satelite pro 6100 mogen ontvangen voor het bekijken van het volgende probleem:
Na enige uren aan te staan (idle of actief) gaat het beeldscherm hevig knipper.
Dan valt de laptop uit. de power led blijft wel branden.
Ik weet niet waar het aan ligt. vandaar ook mijn vraag,
En aangezien ik ook niet weet aan welk onderdeel het kan liggen en of het een hardware/software probleem is, zou ik niet weten waar ik dit topic zou moeten posten.
Ik heb zelf al met google en op GoT gezoekt. maar ben nergens iets tegen gekomen waar ongeveer hetzelfde probleem word beschreven.
Ook vraag ik aan een mod of hij dit topic wil verplaatsen als er meer bekend is waar dit thuis hoort. of als hij/zei weet waar dit thuis hoort.
Specs:
# Procesor: 2000 MHz (Mobile Intel Pentium 4)
# geheugen: 256 MB (PC2100 SO-DIMM 200pin (DDR266))
# Hard disk: 30 GB
# cdrom/dvd: DVD/CD-RW
# Beeldscherm: 15' - XGA(1024x768)
# Gfx: nVidia GeForce4 420 Go (16 MB)
Ik heb hier zojuist een toshiba satelite pro 6100 mogen ontvangen voor het bekijken van het volgende probleem:
Na enige uren aan te staan (idle of actief) gaat het beeldscherm hevig knipper.
Dan valt de laptop uit. de power led blijft wel branden.
Ik weet niet waar het aan ligt. vandaar ook mijn vraag,
En aangezien ik ook niet weet aan welk onderdeel het kan liggen en of het een hardware/software probleem is, zou ik niet weten waar ik dit topic zou moeten posten.
Ik heb zelf al met google en op GoT gezoekt. maar ben nergens iets tegen gekomen waar ongeveer hetzelfde probleem word beschreven.
Ook vraag ik aan een mod of hij dit topic wil verplaatsen als er meer bekend is waar dit thuis hoort. of als hij/zei weet waar dit thuis hoort.
Specs:
# Procesor: 2000 MHz (Mobile Intel Pentium 4)
# geheugen: 256 MB (PC2100 SO-DIMM 200pin (DDR266))
# Hard disk: 30 GB
# cdrom/dvd: DVD/CD-RW
# Beeldscherm: 15' - XGA(1024x768)
# Gfx: nVidia GeForce4 420 Go (16 MB)
They who buy the dip, deserves the rip.