Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoe verwijder ik zo gauw msn uit m'n pocket pc
ik weet dat het in het rom zit dus mischien dat er een programma voor is die dat aan kan passen?
of een programma dat er een wachtwoord op kan zetten

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Iets meer informatie kan geen kwaad hoor...
Waarom moet MSN eraf?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat deze pocket pc's ( symbol 9062k ) worden meegeven aan monteurs om hun uren via gprs te versturen
hebben een abbonemetn daar betaal je voor de date dat je heen en weer stuurt
dus vandaar dat we liever msn en internet explorer blokkeren/verwijderen/beveiligen
nu kunnen we die snelkoppeling wel weghalen maar dan kunnzen ze er altijd vanuit de windows map ( de rom ) er nog bij

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

de link uit het startmenu verwijderen zou al een hoop helpen, niet zoveel mensen kunnen dan de exe meer vinden (want het is geen exe >:) )

overigens kan je dingen uit de rom gewoon deleten, tis dan niet echt weg maar soort van hidden. Je krijgt er niet meer ruimte van, maar je kan er pas weer bij met een harde reset.

[ Voor 41% gewijzigd door Sabbi op 27-05-2005 11:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sabbi schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:02:
de link uit het startmenu verwijderen zou al een hoop helpen, niet zoveel mensen kunnen dan de exe meer vinden (want het is geen exe >:) )

overigens kan je dingen uit de rom gewoon deleten, tis dan niet echt weg maar soort van hidden. Je krijgt er niet meer ruimte van, maar je kan er pas weer bij met een harde reset.
Als je me zegt hoe zou mooi zijn
in de explorer van de pocket pc zelf is de optie delete grijs
en in explorer via activesync geeft die aan van rom memory kan niet
( msn is trouwens wel een exe (instmsgr.exe) )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 11:23 ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

was dat niet doorgeschakeld naar msim.dll? Ennieweej, mss kan je er een dummy file overheen schrijven? Zoals tomtom de default bt-drivers overschrijft.
Pagina: 1