Ik heb geen zin om een sig te maken.
Hij staat er wel gewoon bij mij 
[edit]
Op een andere plek dus
[edit]
Op een andere plek dus
[ Voor 36% gewijzigd door LifeTecH op 26-05-2005 21:48 ]
Ook de twee nieuwe reviews (over Crossfire en de Grondwet) zijn niet toegevoegd aan het lijstje beneden.
Is dat nieuw gedrag sinds de nieuwe layout?
Is dat nieuw gedrag sinds de nieuwe layout?
We geven reviews een promintentere plek door die bovenaan te zetten en vervolgens naar beneden te zetten. Daar is niks nieuws aan eerlijk gezegd, dat doen we al een geruime tijd. Een review valt veel meer op door die als breaking news aan te kondigen dan deze onderaan te zetten.
InderdaadRobin Vreuls schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:26:
We geven reviews een promintentere plek door die bovenaan te zetten en vervolgens naar beneden te zetten. Daar is niks nieuws aan eerlijk gezegd, dat doen we al een geruime tijd. Een review valt veel meer op door die als breaking news aan te kondigen dan deze onderaan te zetten.
Ik was in de veronderstelling dat een review tegelijkertijd ook beneden kwam te staan. My bad.
Over en uit.
Over en uit.
Op het moment dat je "breaking news" niet aan heb staan mis je dus die reviews. (of je moet ze in de updatetracker spotten). Is er een mogelijkheid om in het geval je "breaking news" uit heb staan ze wel direct onder aan de pagina verschijnen?
Er is een mogelijkheid, maar daarvoor moet je een een paar dagen wachten. Dan verschijnen de reviews automagisch onderaan
.
Pagina: 1