review niet toegevoegd

Pagina: 1
Acties:

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 16:11
Een paar dagen geleden werd deze review gepost. Maar die is niet in de lijst van reviews beneden op de fp te zien. Bugje? Of is er iets anders verkeerd gegaan?

Ik heb geen zin om een sig te maken.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hij staat er wel gewoon bij mij :?

[edit]
Op een andere plek dus :X

[ Voor 36% gewijzigd door LifeTecH op 26-05-2005 21:48 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die zal nog wel naar beneden geplaatst worden door Femme of een andere redacteur :) .

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Fixed.

• Thekk
Ook de twee nieuwe reviews (over Crossfire en de Grondwet) zijn niet toegevoegd aan het lijstje beneden.

Is dat nieuw gedrag sinds de nieuwe layout?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We geven reviews een promintentere plek door die bovenaan te zetten en vervolgens naar beneden te zetten. Daar is niks nieuws aan eerlijk gezegd, dat doen we al een geruime tijd. Een review valt veel meer op door die als breaking news aan te kondigen dan deze onderaan te zetten.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:26:
We geven reviews een promintentere plek door die bovenaan te zetten en vervolgens naar beneden te zetten. Daar is niks nieuws aan eerlijk gezegd, dat doen we al een geruime tijd. Een review valt veel meer op door die als breaking news aan te kondigen dan deze onderaan te zetten.
Inderdaad :) . En vrijwel altijd wordt een review na verloop van tijd door een van ons (meestal de plaatser van de review) alsnog verplaatst. Op zich is het dus niet nodig om voor dit soort zaken een topic te openen :) .

• Thekk
Ik was in de veronderstelling dat een review tegelijkertijd ook beneden kwam te staan. My bad.

Over en uit.

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 14:24

Thyzz

-=leeg=-

Op het moment dat je "breaking news" niet aan heb staan mis je dus die reviews. (of je moet ze in de updatetracker spotten). Is er een mogelijkheid om in het geval je "breaking news" uit heb staan ze wel direct onder aan de pagina verschijnen?

5325wp

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er is een mogelijkheid, maar daarvoor moet je een een paar dagen wachten. Dan verschijnen de reviews automagisch onderaan :+.
Pagina: 1