Toon posts:

ie6.0 volledig

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Op welke manier kan ik Internet explorer 6 volledig downloaden? Het is voor een kennis van mij welke geen internet thuis heeft. Zodra ik het bestandje van de site van microsoft download en de rest van files wil downloaden zegt hij dat ik al de nieuwste versie heb en stopt hij met installeren.

Ik heb reeds een tijdje gezocht op internet, maar overal kom ik dezefde aanwijzing tegen en dat is eerst het bestandje van de site van microsoft afhalen en dan de files wie het installatieprogramma download opslaan in een aparte map. Dit kan dus helaas niet bij mij.

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Als je dat bestandje hebt gedownload, en je start het op, kan je kiezen voor een optie als "browser aanpassen" of zoiets, als ik me goed herinner. Daarbij kan je kiezen om de volledige versie helemaal te downloaden om later alsnog te installeren.

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 08:26
http://www.petri.co.il/download_the_full_ie_package.htm Dit zou het moeten doen denk ik (eerste hit bij google: full download ie6 :))

Wat gaat je kennis er mee doen zonder internet ?? Zijn eigen intranet browsen oid :?

Appels zijn geen peren

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

op de MS site ff zoeken naar de redist versie van IE6?
of ff met IEAK je eigen IE kit in elkaar draaien :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08 21:59
Liggen er niet meer van die Wanadoo CD'tjes bij de benzinepomp, want daar staat ook altijd een volledige versie op.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 23:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

suspect schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:30:
Liggen er niet meer van die Wanadoo CD'tjes bij de benzinepomp, want daar staat ook altijd een volledige versie op.
Maar dan wel met het Wanadoo meuk erin ;)

Maar er zijn van die pakketten voor netwerken en bedrijfen die full zijn. Gewoon ff naar de redist / streaming zoeken op Microsoft home :)

Edit:

en die is er best wel niet :? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 26-05-2005 21:38 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Google gebruiken is inderdaad de snelste optie :) Met de tips in dit topic moet je er zeker wel uitkomen :) Probeer in het vervolg zelf even te zoeken voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.