Toon posts:

hoe maak ik een filmpje in 3dsm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een model gemaakt in rhino en wil hier een film van maken. de bedoeling is om door het model heen te lopen. ik zou ook graag zien als je er door heen loopt je steeds een doorsnede maakt. een doorsnede film eigenlijk, zo is de glooiing in de gevel goed zichtbaar.

je zou me hier erg mee helpen het is namelijk voor een presentatie

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29

-db-

Hoi

Ik krijg het idee dat je totaal geen idee hebt over filmpjes maken in 3dsmax, het lijkt me dan ook het verstandigst om met de max help te beginnen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Hallo cream ville, welkom op GoT :)

Ik zie dat je een vraag stelt zonder ook maar te laten zien wat je al gevonden of geprobeerd hebt en dat is niet de bedoeling. Er wordt hier meer van je verwacht dan alleen een vraag stellen en daarom vraag ik je nu of je al kunt laten zien wat je geprobeerd hebt.

Normaal gesproken zou dit dus op slot gaan maar omdat je nieuw bent krijg je nog een kans ;)

PS:
[FAQ]Algemene GoT FAQ[/FAQ]
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]

Verwijderd

als ik jou was zou ik even op het help menu, tutorials klikken. hier vind je alles (er vanuit gaande dat je een volledige legale versie hebt) wat je nodig hebt om je een eindje op weg te helpen.

als ik de titel van je topic goed begrijp wil jij je model van Rhino naar 3DS Max # importeren. hier zou ik even op google of in dit forum zoeken, daar zijn allerlij manieren en plugins voor te vinden

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 20:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik weet wel ongeveer hoe je een filmpje maak met de buttons onder in het menu. maar ik moet weten hoe je een doorsnee filmpje maak en is dat ook de goede manier met de tool onderin daar zit ik een beetje mee.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je moet je in veel meer dingen gaan verdiepen dan alleen de animatie tools onderin... Je zult een camera moeten plaatsen en die animeren langs een traject (path), misschien de instellingen ervan ook animeren... En je moet je denk ik ook verdiepen in belichting; dat is misschien nog wel de meest complexe shizzle die je je op je hals haalt. Max is een complex, professioneel programma, verwacht niet dat je er zomaar even mee aan de slag gaat.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Rapzar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 09:37
Dat camerapath en die belichting kom je vast wel uit met de tutorials. Voor de doorsnede moet je naar 'camera-clipping' kijken. Probleem dat je krijgt is waarschijnlijk dat je model geen binnenkant heeft (gokje) en dat je dus rare gaten gaat zien. Als t echt alleen te doen is om de doorsnede van de omtrek, ben je misschien al een beetje geholpen als je materiaal 2-zijdig is.

ps als je een plaatje van je model post kunnen we beter advies geven natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
thx ben er uit hoe het in elkaar steekt.
belichting is niet van belang omdat de snedes leeg zijn
Pagina: 1