Aanschaf Notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:46
Eyy iedereen,

Ik wil binnenkort een notebook aanschaffen. Ik heb een fantastisch aanbod gekregen van een winkel genaamd Ahtec Computer Systems (http://www.ahtec.nl). Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoort totdat ik het zag in Computer Totaal(computer Magazine)maar ze hebben wel een winkel in nederland en vele in spanje. Ik heb bij dit bedrijf een hele mooie laptop gezien met een Intel pentium 4 processor. Type: Ahtec sprint 17F X11. Is er iemand bekent met dit bedrijf of heeft iemand daar een laptop gekocht en wil zijn ervaringen delen? Ik stel het zeer op prijs om van jullie meer te horen.

Groetjes Mr.c :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Sprint is niet echt meer een notebook om mee te nemen hè... 4.8 kilo en gewone pentium 4 ,verbruikt dus veel energie en wordt waarschijnlijk erg warm....
Lijkt me wel iets om rekening mee te houden bij de aanschaf van een notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:46
Ik kreeg van een vertegenwoordiger van deze winkel te horen dat het wel minder stroom verbruikt. En het is HT.
maar word het egt superheet of normaal?

[ Voor 24% gewijzigd door WidgetTWW op 26-05-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:33:
Ik kreeg van een vertegenwoordiger van deze winkel te horen dat het wel minder stroom verbruikt. En het is HT.
maar word het egt superheet of normaal?
nou heb een HT proc in me pc en geloof me dat wil je echt niet in een laptop (tenzij het buiten -20 graden is). Wil je lang doen met een laptop (accu en levensduur) koop dan geen HT proc. of zorg voor extra koeling