Ik wil al een tijdje waterkoeling aanschaffen maar nou ben ik aan het rondzoeken geweest op google, freezinghardware en hier over wat de mogelijkheden zijn maar ik heb geen idee wat het beste is voor mijn systeem. Ik wil het eerst alleen even op de proc en de chipset hebben voor ik met de waterkoeling op mijn graphicscard ga spelen.
Hieronder komen de specs van mijn pc en de onderdelen die ik in gedachte heb voor de waterkoeling:
Specs:
Proc: AMD Athlon 64 3000+ Winchester.
Mobo: MSI K8T Neo2-FIR (dit was alleen maar om te zorgen dat de oude proc en mobo uit mijn kast konden. Ik had liever een Asus gehad, maar dan kwam ik in de knoop met mijn Zalman proc koeler)
VGA: Powercolor ATI Radeon 9600 Pro.
(mocht iemand meer willen weten zeg het dan maar)
De kast waar het om draait is een: Thermaltake Xaser III
Waterkoeling (die ik in gedachten heb):
CPU-blok: Alphacool NexXxoS XP Bold of Revoltec X-Freezer rv. 2
Pomp: Eheim 1080.
Rad: BlackIce I,II of III
Slang: PUR 6mm of 8mm
Res: Aqua-Computer Aqua Inlet
Ik gebruik mijn pc overal voor dus van gamen (oa LAN-party's) tot internetten.
Nou zou ik graag willen weten wat er veranderd zou kunnen worden veranderd zodat ik een goeie waterkoelings setupje heb.
Mocht hier een centraal topic voor zijn dan mag deze wel op slot (ik heb dat namelijk niet kunnen vinden
)
Hieronder komen de specs van mijn pc en de onderdelen die ik in gedachte heb voor de waterkoeling:
Specs:
Proc: AMD Athlon 64 3000+ Winchester.
Mobo: MSI K8T Neo2-FIR (dit was alleen maar om te zorgen dat de oude proc en mobo uit mijn kast konden. Ik had liever een Asus gehad, maar dan kwam ik in de knoop met mijn Zalman proc koeler)
VGA: Powercolor ATI Radeon 9600 Pro.
(mocht iemand meer willen weten zeg het dan maar)
De kast waar het om draait is een: Thermaltake Xaser III
Waterkoeling (die ik in gedachten heb):
CPU-blok: Alphacool NexXxoS XP Bold of Revoltec X-Freezer rv. 2
Pomp: Eheim 1080.
Rad: BlackIce I,II of III
Slang: PUR 6mm of 8mm
Res: Aqua-Computer Aqua Inlet
Ik gebruik mijn pc overal voor dus van gamen (oa LAN-party's) tot internetten.
Nou zou ik graag willen weten wat er veranderd zou kunnen worden veranderd zodat ik een goeie waterkoelings setupje heb.
Mocht hier een centraal topic voor zijn dan mag deze wel op slot (ik heb dat namelijk niet kunnen vinden