ik wil een aantal lezingen (www.chomskytorrents.org , dit is dus NIET illegaal en btw ERG het bekijken waard ! ps bevat schokkend materiaal voor bush fans en voorstanders van de global village!) in divx formaat op dvd zetten. nu dacht ik dat ga ik wel ff fixen, maar dat valt nog niet mee! ik heb roxio easy media creator 7,5 maar daarmee kan je alleen maar maximaal 120 minuten op een dvd zetten schijnt, of heb ik dat mis?
hoe kan ik dus, uiteraard met kwaliteits verlies inbegrepen, meer minuten op een dvd kwijt? ik heb een keer een dvd gezien met 5 lezingen van bij mekaar dus wel 10 uur ofzo, in redelijke kwaliteit met menutje enzo echt prachtig! dat wil ik dus ook maken maar ik weet niet hoe of met welke programma's en ik kan door de bomen het bos niet meer zien met al die codecs,conversie, brand,rip programma's etc!
wie kan mij opweg helpen! alvast hartelijk bedankt, mzzl han
hoe kan ik dus, uiteraard met kwaliteits verlies inbegrepen, meer minuten op een dvd kwijt? ik heb een keer een dvd gezien met 5 lezingen van bij mekaar dus wel 10 uur ofzo, in redelijke kwaliteit met menutje enzo echt prachtig! dat wil ik dus ook maken maar ik weet niet hoe of met welke programma's en ik kan door de bomen het bos niet meer zien met al die codecs,conversie, brand,rip programma's etc!
wie kan mij opweg helpen! alvast hartelijk bedankt, mzzl han