Ik ben zelf een computer in elkaar aan het zetten en alles is nu binnen behalve het geheugen. Probleem is echter dat de computer helemaal niks doet. Als ik de stekker erin doe dan zien ik nergens lampjes aangaan of iets dergelijks.
ik heb een asus p5wd2 moederbord met intel pentium 4 3.0 ghz processor
asus gforce 6600 gt
zalman 400 w voedingkast
en sunbeam transformer kast met casemodding dus.
Het geheugen zit er dus nog niet in maar zelfs zonder geheugen zou die toch stroom moeten krijgen lijkt mij?
Op de zalman voedingskast zit een 4 pin stekker voor het moederbord en een grote 10 pin maar die past nergens op. Er zit echter geen andere stekker op de voeding en het is een atx voeding dus hij zou het moeten doen lijkt mij?
De sunbeam kast geeft een + en een - 2pin power led terwijl er een 3 pins gevraagd wordt, zou dit het kunnen zijn? alle suggesties zijn welkom want met zoveel onderdelen weet ik niet of er misschien wat stuk is of niet maar ik hoop dat ik gewoon wat simpels vergeten ben
. Tips zouden dus zeer welkom zijn.
groet, alexander
ik heb een asus p5wd2 moederbord met intel pentium 4 3.0 ghz processor
asus gforce 6600 gt
zalman 400 w voedingkast
en sunbeam transformer kast met casemodding dus.
Het geheugen zit er dus nog niet in maar zelfs zonder geheugen zou die toch stroom moeten krijgen lijkt mij?
Op de zalman voedingskast zit een 4 pin stekker voor het moederbord en een grote 10 pin maar die past nergens op. Er zit echter geen andere stekker op de voeding en het is een atx voeding dus hij zou het moeten doen lijkt mij?
De sunbeam kast geeft een + en een - 2pin power led terwijl er een 3 pins gevraagd wordt, zou dit het kunnen zijn? alle suggesties zijn welkom want met zoveel onderdelen weet ik niet of er misschien wat stuk is of niet maar ik hoop dat ik gewoon wat simpels vergeten ben
groet, alexander