Winamp's "windowshade mode" werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 19:32
Zoals de titel dus al zegt. Als ik de windowshade mode inga wil ik dat winamp zodanig verkleind wordt totdat ik nog maar die streep overheb wat je in de screen kunt zien, al dat groene eronder hoort weg te gaan. Voorheen werkte deze functie altijd 8)7 ...
Ik gebruik winamp versie 5.091

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.heijnens/screens%20enzo/winamp%20screen.JPG

[ Voor 45% gewijzigd door stimpyMGS op 26-05-2005 16:48 ]

Verwijderd

En als je de standaardskin selecteert ?

• stimpyMGS
wat bedoel je met standaard?? Als ik de winamp modern skin instel gebeurt hetzelfde, en als ik de classic skin gebruik doet hij het wel goed, maar die skin is redelijk k*t

Verwijderd

Dan ligt het waarschijnlijk toch aan de skin, misschien proberen een andere te downloaden. Anders zou ik geen oplossing voor je probleem weten.

• stimpyMGS
wel vreemd dan, want al die skins hebben altijd al gewerkt... En een andere skin installeren heeft trouwens ook geen zin. Alleen de classic skin doet wat 'ie moet doen...

Verwijderd

Misschien dat een re-install van Winamp de problemen verhelpt. Probeer anders een oudere versie van Winamp

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Al geprobeerd om Winamp opnieuw te instaleren? Of alleen de skin? Andere kleur instellen helpt ook niet?

Edit: net telaat;)

[ Voor 16% gewijzigd door KappuhH op 26-05-2005 16:56 ]

• stimpyMGS
hm, ik heb net een uninstall gedaan, en daarna weer opnieuw geïnstalleerd, en dat hielp!
wel vreemd dat het probleem niet werd opgelost nadat ik een nieuwere versie had geïnstalleerd, want dan wordt de oude toch gewoon overschreven??

iig bedankt voor de reacties.

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07 08:14
Blijkbaar niet ;) Misschien alleen de bestanden die daadwerkelijk geupdate moeten worden....
Pagina: 1