Ik zal proberen zoveel mogelijk informatie te geven.
Ik wilde laatst mijn PC uitzetten en toen liep deze vast. Nu drukte ik de reset knop in met als gevolg dat de pc opnieuw opstart. Dit loopt allemaal goed totdat ik het scherm kreeg waarop staat windows wordt gestart (dit is dus direct na het zwarte scherm met het lopende balkje
). Hier bleef de PC echter haken en na ongeveer 1 minuut starte de pc door/verder op. Ik kreeg welkom te zijn en daarna mijn bureaublad. Tijdens het lopen van windows merk ik ook geen performance verlies o.i.d.. Het is echter niet zo dat ik ervoor nog iets geinstalleerd had of wat veranderd had.
Wat ik al geprobeerd heb
- de FAQ op tweakers voor bootproblemen
- selectief opstarten (op allerlei manieren)
- adaware scan (op een cookie na niks gevonden)
- search and destroy scan (op DAP ads na ook niks gevonden, maar dat stond er al ruim ervoor op)
- norton 2005 systemworks premier win doctor (niks noemswaardig, gevonden problemen opgelost echter geen oplossing voor het probleem). Hoe zou ik dit kunnen gaan oplossen?
Ik wilde laatst mijn PC uitzetten en toen liep deze vast. Nu drukte ik de reset knop in met als gevolg dat de pc opnieuw opstart. Dit loopt allemaal goed totdat ik het scherm kreeg waarop staat windows wordt gestart (dit is dus direct na het zwarte scherm met het lopende balkje
Wat ik al geprobeerd heb
- de FAQ op tweakers voor bootproblemen
- selectief opstarten (op allerlei manieren)
- adaware scan (op een cookie na niks gevonden)
- search and destroy scan (op DAP ads na ook niks gevonden, maar dat stond er al ruim ervoor op)
- norton 2005 systemworks premier win doctor (niks noemswaardig, gevonden problemen opgelost echter geen oplossing voor het probleem). Hoe zou ik dit kunnen gaan oplossen?