Geachte forumleden,
Bij deze het volgende probleem:
ik heb m'n oude geforce ti4400 aan een vriend gegeven om er zijn geforce 2 GTS mee te vervangen. Nu blijkt deze geforce 4 slechter te presteren dan een geforce 2 GTS in zijn systeem.
Ik moet er wel op wijzen dat het een pc van den a*** is. (mss moet ik daar het probleem zoeken.)
Hij heeft de volgende stappen ondernomen tijdens het installeren
1)oude drivers eraf
2)drivercleaner pro gedraait
3)oude kaart eruit, nieuwe erin
4)nieuwe drivers erop
Zijn systeem is een dus een Medion, PIII 1GHZ, met 512mb ram, AGP 4x moederbord,
Windows xp SP2 (die hij binnenkort eens gaat herinstalleren)
Nu flikkert zijn scherm bij gelijk welke vernieuwingsfrequentie. Heeft hij in SWAT 4 minder goeie prestaties, alléé hem is der nie content van (kan hem geen ongelijk geven)
Die geforce 2 kan toch onmogelijk beter zijn of een geforce 4?
Zou het aan de agp instellingen kunnen liggen? (zijn pc 4maal, de kaart 8maal)?
Of zou ze niet genoeg stroom krijgen? (dacht dat dit bij geforce 4's nie zo'n rol speelde)?
Mijn vraag naar jullie toe is of er iemand een ideetje kan hebben aan wat het ligt?
Zoals steeds, dank bij voorbaat.
Bij deze het volgende probleem:
ik heb m'n oude geforce ti4400 aan een vriend gegeven om er zijn geforce 2 GTS mee te vervangen. Nu blijkt deze geforce 4 slechter te presteren dan een geforce 2 GTS in zijn systeem.
Ik moet er wel op wijzen dat het een pc van den a*** is. (mss moet ik daar het probleem zoeken.)
Hij heeft de volgende stappen ondernomen tijdens het installeren
1)oude drivers eraf
2)drivercleaner pro gedraait
3)oude kaart eruit, nieuwe erin
4)nieuwe drivers erop
Zijn systeem is een dus een Medion, PIII 1GHZ, met 512mb ram, AGP 4x moederbord,
Windows xp SP2 (die hij binnenkort eens gaat herinstalleren)
Nu flikkert zijn scherm bij gelijk welke vernieuwingsfrequentie. Heeft hij in SWAT 4 minder goeie prestaties, alléé hem is der nie content van (kan hem geen ongelijk geven)
Die geforce 2 kan toch onmogelijk beter zijn of een geforce 4?
Zou het aan de agp instellingen kunnen liggen? (zijn pc 4maal, de kaart 8maal)?
Of zou ze niet genoeg stroom krijgen? (dacht dat dit bij geforce 4's nie zo'n rol speelde)?
Mijn vraag naar jullie toe is of er iemand een ideetje kan hebben aan wat het ligt?
Zoals steeds, dank bij voorbaat.