Koppeling tussen 2 vestigingen.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• FiXxXeR39
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:24

FiXxXeR39

FiXxXeR wants to fix things

Topicstarter
Ik moet voor een bedrijf (een zorginstelling) een koppeling maken tussen 2 vestigingen. Dit wil ik gaan doen via VPN. Beide vestigingen hebben een vlotte ADSL verbinding. Op beide vestigingen werken zo'n +/- 20 personen full time in het netwerk. Mijn vraag is: welke modem/router kan ik het beste nemen. Ik zat zelf te denken aan een Draytek Vigor 2200. Is dit wat, of wordt het afgeraden door jullie? Beide vestigingen hebben 1 server, allebei in een ander domein.
dank alvast.

FiXxXeR

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 18:44
Kan je op allerlei manieren doen.
Wij hebben naar een aantal kleine vestigingen ook een vpn lopen via een draytek. Werkt opzich prima. :)

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
FiXxXeR39 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:31:
...Is dit wat, of wordt het afgeraden door jullie?
Tja, dat is moelijk te bepalen zonder dat je er bij vertelt wat je wilt doen over dit VPN.
Wat versta je onder een vlotte ADSL verbinding?

[ Voor 7% gewijzigd door Vunzz op 26-05-2005 15:41 . Reden: Typo ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• FiXxXeR39
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:24

FiXxXeR39

FiXxXeR wants to fix things

Topicstarter
het is de bedoeling dat het gewoon een koppeling word, waarover een boekhoud programma word gedraaid, documenten en een programma dat bijhoud hoelang een personeelslid bij een klant is geweest

FiXxXeR

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Bandbreedte wil nog wel eens een heikel punt zijn, maar dat is zo moeilijk te beoordelen.
Je kan ook eens naar OpenVPN kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Vunzz op 26-05-2005 15:51 . Reden: Linkje ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Mja, hier is veel over te vinden waarvan ik niets in jouw startpost terugvind. En zo werken we hier niet, je stelt namelijk vragen die al vaker behandeld zijn en waaruit je al bepaalde conclusies kan trekken. Ik raad je aan Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door te lezen hierover, alsmede Policy - Professional Networking & Servers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.