Hoi,
ik probeer al sinds dagen om via group policy servicepack 2 te instaleren op een sp1 machine.
Op de server heb ik op de ou waar de betreffende client in staat via een unc pad aangegeven waar de update staat, voorts op de client waar hij zijn updates kan halen, de server 2k3, dus.
maar telkens als ik de client opstart zie ik dat hij probeert wat te instaleren, maar na een minuut of 5 gaat dat mis, en het service pack staat er niet op.
In mijn logfile staat het volgende:
"Product: windows xp servicepack2(1033) error 1722
There is a problem with this windows intstaller package
A probram run as part of the setup did not finish as expected.
Contact your support personel or package vendor. Action AdminRunSetupMin,
location: \\server01\servicepack\i386\update\Update.exe, command: /q /z /msi"
Ik heb steeds weer alles gecontroleerd wat ik heb gedaan, maar kan geen fout vinden, ook op google kwam ik wel 2 keer hetzelfe probleem tegen, maar geen antwoord op mijn probleem,
Wie kan mij helpen.
Ik weet niet zeker op ik op dit forum juist zit, zo niet dan hoor ik dat wel.
Groeten,
Roger
ik probeer al sinds dagen om via group policy servicepack 2 te instaleren op een sp1 machine.
Op de server heb ik op de ou waar de betreffende client in staat via een unc pad aangegeven waar de update staat, voorts op de client waar hij zijn updates kan halen, de server 2k3, dus.
maar telkens als ik de client opstart zie ik dat hij probeert wat te instaleren, maar na een minuut of 5 gaat dat mis, en het service pack staat er niet op.
In mijn logfile staat het volgende:
"Product: windows xp servicepack2(1033) error 1722
There is a problem with this windows intstaller package
A probram run as part of the setup did not finish as expected.
Contact your support personel or package vendor. Action AdminRunSetupMin,
location: \\server01\servicepack\i386\update\Update.exe, command: /q /z /msi"
Ik heb steeds weer alles gecontroleerd wat ik heb gedaan, maar kan geen fout vinden, ook op google kwam ik wel 2 keer hetzelfe probleem tegen, maar geen antwoord op mijn probleem,
Wie kan mij helpen.
Ik weet niet zeker op ik op dit forum juist zit, zo niet dan hoor ik dat wel.
Groeten,
Roger