Ja, kan vast wel...
Als je even duidelijk kan vertellen wat je precies wil, want zo snap ik niks van je vraag.
Wil je het aantal velden in een tabel of fomulier tellen ofzo?
Als je even duidelijk kan vertellen wat je precies wil, want zo snap ik niks van je vraag.
Wil je het aantal velden in een tabel of fomulier tellen ofzo?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Een week geleden wist je Officesuites en -software nog wel te vinden voor Access, lijkt me dat het daar nu nog steeds thuishoort. Voor de rest sluit ik me aan bij Boss dat je wel iets meer informatie mag geven wat je nou precies wil en wat je al geprobeerd hebt.
Mijn excusses dat ik het niet in de juiste forum had geplaatst, en wat betreft vraag 2 leg ik het uit
Ik wil dus in een rapport een 2 tal tekstvakken hebben namelijk 1 waar in staat hoeveel afspraken er zijn gemaakt door een adviseur(deze haalt hij uit de gemaakte query) en daarbuiten wil ik een tekstvlak hebben waarin staan hoeveel afspraken er nog over zijn verspreid over 1 dag.
Ik wil dus in een rapport een 2 tal tekstvakken hebben namelijk 1 waar in staat hoeveel afspraken er zijn gemaakt door een adviseur(deze haalt hij uit de gemaakte query) en daarbuiten wil ik een tekstvlak hebben waarin staan hoeveel afspraken er nog over zijn verspreid over 1 dag.
En wat heb je zelf al geprobeerd? Dit klink redelijk simpel namelijk
Je kan er toch een eenvoudige query achterhangen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik zeg: F1 -> DCount.
Of een query ja. Da's wel sneller.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Aha, hier heb ik wat aan, en ik zal na dit weekend even gaan kijken. ik hoop snel mijn bevindingen te geven.Boss schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 01:16:
Ik zeg: F1 -> DCount.
Leg nou es eerst duidelijk uit wat je wilt/bedoelt...eddysmits schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:56:
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere query's in 1 rapport samen te stellen?
Ik heb wat betreft mijn eerste melding is het opgelost, maar eigenlijk komt er een 2e vraag erbij, ik heb een 2 verschillende query's en deze wil ik in 1 rapport laten zien, maar op dit moment kan ik het het alleen alten zien via 2 rapporten. Ik wil dus weten of het ten eerste mogelijk is om dit te fabriceren en zo ja hoe moet ik dit dan precies doen?Millennyum schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:59:
[...]
Leg nou es eerst duidelijk uit wat je wilt/bedoelt...
Eddy Smits
Pagina: 1