Toon posts:

Nieuw Mobo nodig, welke is goed voor mij ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na weken van klooien met mijn PC, schijven wisselen, geheugen vernieuwd etc. lijkt het er op dit moment op dat mijn moederbord overleden is.

Op dit moment heb ik in mijn Packard Bell I Xtreme Duo 5801 een Palomar Springdale PE (MS6763 Ver 1.0) µATX moederbord van MSI. Verder heb een Maxtor en Seagate van allebei 160Gb 7200 en 1024 DDR intern geheugen. Videokaart is een Radeon 9600.

Ik gebruik de PC het meeste om gewoon doelloos te internetten, downloaden van films en mp3, online games (counterstrike) en heel af en toe wat knippen en plakken van de vakantievideo. Nu heb ik met de huidige situatie eigenlijk nooit problemen gehad en alles draaide prima dus sneller en beter hoeft eigenlijk niet.

Wie kan mij wat advies geven over een nieuw moederbord ?

Alvast bedankt voor de moeite.

Rene

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24

St@m

@ Your Service

Ik denk dat je je er niet teveel zorgen over moet maken, koop gewoon een middelklasse mobo welke de rest van je specs ondersteunt.
Je vergeet trouwens ook je budget erbij te zetten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een mobo moet uitzoeken :)
PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?

Het is hier op GoT sowieso de bedoeling dat je o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum raadpleegt, voordat je een topic start. We zien daarnaast ook helaas niks in de topicstart terug wat betreft hetgeen je hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet, uitgesloten danwel geconcludeerd mbt het vraagstuk.

Dit topic is gesloten.