Ik was eergister vrolijk World of Warcraft aan het spelen en bij het afsluiten reboote mn pc spontaan, dit gebeurde weleens sinds een paar weken, maar ik dacht dat het een videokaart driver probleem was en besteedde er eigelijk niet veel aandacht aan omdat het alleen gebeurde bij het afsluiten van wow. Deze keer wilde mn pc echter niet meer booten en kreeg ik een BSOD op het moment dat windows het inlogscherm moest laten zien met de volgende melding:
mn pc boot nu heeel soms normaal (zeg 1 op de 20 boots als hij afegekoeld is), maar hij boot altijd in safe mode. Als hij echter geboot is heb ik nergens problemen mee (alleen bij afsluiten ). Ik denk echter dat het een hardware probleem is, omdat een windows reinstall niet werkte (BSOD bij de eerste boot van de windows configuratie).
Ik heb na de reinstall in safe mode de driver verifier utility gebruikt van windows en deze geeft de volgende melding:
Hierover kan ik echter niks vinden op internet en ik het geen idee wat stream.sys doet...
Ik heb net een nieuwe voeding+videokaart, maar ik heb nu mn oude videokaart erin zitten en het probleem is nog precies hetzelfde.
Nu gebeurde die spontane reboot wel vaker en als ik het me goed herinner gebeurde dit ook met mn oude voeding. Nu heb ik volgens mij veel te lang met een te kleine voeding gewerkt en verdenk ik dat mn mobo daardoor de boosdoener is. Hoe kom ik er echter achter of het mn mobo is, want ik heb hier geen andere bij de hand ofzo.
specs:
P4 2,66ghz
SiS 648/963 moederbord
Enermax 370W noisetaker
Geforce Ti4200 / Asus Geforce 6800
Seagate barracuda 120Gb (IDE)
Western Digital Caviar 200Gb (IDE)
Cdrw en DVD-rom spelers
1024Mb Ram
en er zat eerst een 250W voeding in.
code:
1
2
| DRIVER_CORRUPTED_MMPOOL STOP:0x000000D0 (bladiebla) |
mn pc boot nu heeel soms normaal (zeg 1 op de 20 boots als hij afegekoeld is), maar hij boot altijd in safe mode. Als hij echter geboot is heb ik nergens problemen mee (alleen bij afsluiten ). Ik denk echter dat het een hardware probleem is, omdat een windows reinstall niet werkte (BSOD bij de eerste boot van de windows configuratie).
Ik heb na de reinstall in safe mode de driver verifier utility gebruikt van windows en deze geeft de volgende melding:
code:
1
| IO System verification error in stream.sys (WDM Driver error 22e) [Stream.sys+705a at ec3f205a] |
Hierover kan ik echter niks vinden op internet en ik het geen idee wat stream.sys doet...
Ik heb net een nieuwe voeding+videokaart, maar ik heb nu mn oude videokaart erin zitten en het probleem is nog precies hetzelfde.
Nu gebeurde die spontane reboot wel vaker en als ik het me goed herinner gebeurde dit ook met mn oude voeding. Nu heb ik volgens mij veel te lang met een te kleine voeding gewerkt en verdenk ik dat mn mobo daardoor de boosdoener is. Hoe kom ik er echter achter of het mn mobo is, want ik heb hier geen andere bij de hand ofzo.
specs:
P4 2,66ghz
SiS 648/963 moederbord
Enermax 370W noisetaker
Geforce Ti4200 / Asus Geforce 6800
Seagate barracuda 120Gb (IDE)
Western Digital Caviar 200Gb (IDE)
Cdrw en DVD-rom spelers
1024Mb Ram
en er zat eerst een 250W voeding in.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D