Toon posts:

''Freeze'' Probleem Toshiba sp6100

Pagina: 1
Acties:
  • 924 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een Toshiba sp6100. Af en toe liep hij vast . Dat wil zeggen dat het beeldscherm blijft staan en voor de rest alles als het ware bevriest. Ik denk dat dit een hardware probleem is aangezien ik em al meerdere keren heb geformateerd.

Nu is het probleem zo erg dat ik niet eens meer xp geinstaleerd krijg ..Loopt steeds na een half uur vast.

Ik wil hem laten repareren maar ben ontzettend bang voor het uur tarief van de toshiba service ...
Heeft iemand wel eens iets laten repareren bij Toshiba ( Laptop is buiten de garantie )

In een eerder probleem op dit forum zag ik dat iemand een nieuw systeem board had gekregen.
Is het nog raadzaam om dit te laten repareren of is er een andere oplossing voor ?

Alvast bedankt !
Michiel

Toshiba Satellite pro 6100
Pentuim 1.7 Mhz
512 Ramm
40 Gb hd
Bleutooth
Infrarood
wifi
15 inch tft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 16:59
hmm, ja ik heb wel eens iets laten repareren bij Toshiba. Ik had zelf net ook een probleem met een Toshiba laptop 4600. Ik heb dat laten repareren bij een reparateur in Nijmegen. Ik was voor 65 euro klaar.

Ik dacht dat het scherm defect was, maar bleek iets op het moederbord, reparateur wilde niet echt zeggen wat maar ik ben allang blij.

Overigens is jouw probleem misschien wel een bekend probleem met dit type notebook van Toshiba.

Ik heb zelf hier ook wat gekloot mee gehad, en toen is gebleken dat de moederborden van deze serie niet zo stabiel blijken te zijn. Dus misschien dat het dan voor jou toch nog wel onder garantie valt.

Als je wilt kan ik je eventueel tel nr geven van die reparateur uit Nijmegen.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik had net ff rondgeneusd op het Got forum en heb idd een aantal mensen ontdekt die precies hetzelfde probleem hebben .

Maar geef het nummer van die reparateur maar en eventueel de website ofzo ?

alvast bedankt !