Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

symbian/s60 - verplaatsen sms-berichten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een nokia 6600, maar mijn vraag gaat eigenlijk op voor alle symbian/s60 telefoons

ik wil enkele sms-berichten verplaatsen van de MMC-kaart naar het telefoongeheugen
ik heb het via FExplorer geprobeerd
als je naar de mailbox gaat, zie je daar veel berichten staan (al mijn sms'jes), maar die hebben allen een nummering; nu is het voor mij moeilijk om te vinden wélk bericht correspondeert met welk nummer

heeft iemand soms een idee?

bedankt!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Bij mij staan ze allemaal in het telefoongeheugen en ik kan ze in 1 keer allemaal naar het geheugenkaartje kopiëren. Of andersom ook kan weet ik niet zeker..

Maar als ik bij Berichten -> Instellingen -> Overige kijk, staat daar "Gebruikt geheugen". Als je dat van telefoongeheugen naar geheugenkaart zet, vraagt ie of je alle berichten wil kopiëren naar het nieuwe geheugen. Als je dat andersom doet zou hij dat ook moeten zeggen, lijkt me.. maar dat kan ik niet proberen omdat ik geen berichten op m'n geheugenkaart heb. Daarna kun je de berichten verwijderen die je niet nodig hebt (d.m.v. het potloodje (of de ABC toets, welke van de 2 je hebt) ingedrukt te houden kun je meerdere berichten selecteren, mocht je dat nog niet weten)

Succes!

[ Voor 51% gewijzigd door Myedvyed op 26-05-2005 16:50 ]