[XP] Setup draait tijdens inloggen netwerk

Pagina: 1
Acties:

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Na het aanloggen op het (Novell) bedrijfsnetwerk duurt het heel erg lang voordat het profiel wordt geladen en het bureaublad verschijnt. Dit komt volgens mij doordat er op dat moment een SETUP.EXE draait met als gebruikersnaam SYSTEM.
Ik heb het idee dat er ergens een installer gedraaid wordt omdat een pakket niet helemaal juist is geïnstalleerd.

Mijn vraag: hoe kom ik erachter bij wel pakket deze SETUP.EXE hoort?

Ik heb al het register opgeschoond met een registercleaner, alle pakketten via Software hersteld of verwijderd (voor zover mogelijk) maar het probleem blijft.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

http://www.sysinternals.com/files/autoruns.zip

Downloaden, runnen, screenshot hier posten of zelf die setup.exe eruit gooien ;)

edit: of die setup.exe moet vanaf het netwerk komen...

[ Voor 19% gewijzigd door DeMoN op 26-05-2005 10:15 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• PaulZ
Afbeeldingslocatie: http://img279.echo.cx/img279/2708/autoruns5zr.th.jpg

Ik had die entries ook al nagekeken, maar zag daar ook niets bijzonders. Die SETUP.exe draai ik overigens elke keer handmatig de nek om...

Maar wat ik nou eigenlijk zoek is een manier om erachter te komen voor welk programma deze setup draait.

[ Voor 17% gewijzigd door PaulZ op 26-05-2005 12:50 ]

• PaulZ
Nogmaals: hoe kom ik erachter bij welk pakket deze SETUP.EXE hoort?

[ Voor 8% gewijzigd door PaulZ op 16-06-2005 11:14 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik zou eens kijken naar wat je bij het opstarten allemaal door netware krijgt toegewezen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En laat anders een tooltje de hardeschijf op wijzigingen scannen tijdens het opstarten?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1