Weet iemand een boek over webdevelopment met ASP.NET dat bijzonder goed geschikt is voor ervaren PHP developers? Als PHP developer heb je een bepaald paradigma, een bepaalde bril over hoe je zou moeten ontwikkelen, hoe het werkt. In ASP.NET werkt het - als je de meeste boeken ziet - toch behoorlijk anders. Je opent niet zomaar even een tekstfile, typt wat en surft erheen.
Maar niet alle boeken zijn ideaal. Veel ASP.NET boeken gaan uit van een vrij laag kennisniveau m.b.t. internet/programmeren. Veel ASP.NET boeken die een hoger niveau hebben gaan uit van veel kennis van de Microsoft ontwikkelomgeving, IIS en ASP oldstyle.
En ik zoek een boek waarin men uitgaat van algemene programmeerkennis (incl. Java en dus C#), algemene internetkennis maar geen Microsoft, ASP.NET, Visual Studio kennis.
Maar niet alle boeken zijn ideaal. Veel ASP.NET boeken gaan uit van een vrij laag kennisniveau m.b.t. internet/programmeren. Veel ASP.NET boeken die een hoger niveau hebben gaan uit van veel kennis van de Microsoft ontwikkelomgeving, IIS en ASP oldstyle.
En ik zoek een boek waarin men uitgaat van algemene programmeerkennis (incl. Java en dus C#), algemene internetkennis maar geen Microsoft, ASP.NET, Visual Studio kennis.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP