Je hebt verders geen KPN abo nodig. Alleen een ADSL of Kabel óf zoals ze zelf zo mooi zeggen een glasvezel internet verbinding. Waarschijnlijk is glasvezel thuis alleen maar voor de "Happ Few".
Maar goed, een deugdelijke internetverbinding is een voorwaarde en het is dus totaal internetprovider onafhankelijk.
Wat ook mogelijk erg interessant kan zijn is als je familie erg ver hier vandaan hebt wonen. Lees
hier maar es. Het énige wát je nodig hebt is een breedband Internetverbinding. Ik meen me te herinneren dat het genoeg is als je 90Kb (Lees: Kilobit!!) hebt.
Mijn ervaring trouwens tot nu is erg goed. Het geluid is ook erg goed te noemen. Ik heb wel het idee dat het geluid niet bidrectioneel is, maar dat heb ik nog niet écht goed getest. Daarnaast wordt mijn nummer niet meegegeven wanneer ik bel. Dit kon je volgens de site zelf verhelpen door wat toetsen op de telefoon in te drukken, maar dat lijkt niet te werken. Toen ik vervolgens de helpdesk belde nam er niemand op, terwijl de vriendelijke computerdame mij meldde dat ik de als volgende aan de beurt was.. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het vrijdagmiddag én mooi weer en een kwartier voor sluitingstijd was, maar maandag hoop ik tóch wel iemand de lijn te krijgen...
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 05-06-2005 14:23
. Reden: url toegevoegd. ]