Toon posts:

ATi X700 aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een beetje zitten bladeren hier, en kan niet specifiek vinden hoe ik mijn X700 aan m'n TV moet sluiten.

Ik heb zo'n PC-TV kabelsetje gekocht met een 4 pins S-Video aansluiting aan 1 kant en SCART aan de andere kant.
Maar hoe ik het instel of aansluit, ik krijg alleen maar zwart-wit beeld.

De instellingen staan op PAL-B maar heb ook al PAL-G geprobeerd, wat niet mocht baten.

Nu hoor ik ook hier en daar dat ik de instellingen moet aanpassen zodat het op Composite staat ipv Svideo, maar die instelling zit niet in mijn Catalyst dribvers (laatste nieuwe), dus hoe ik dat moet flikken weet ik niet....en volgens mij heeft dat geen nut want die 4 pins aansluiting geeft geen composite signaal..

Nu probeer ik al stad en land af te zoeken naar een zelfde aansluiting maar dan met een 7 pins aansluiting+SCART maar die kan ik nergens vinden.
Of misschien moet ik een andere driver proberen die meer instellingen kent??
Of misschien een converter ergens vandaan trekken die van 4 pins naar 7 pins gaat??

Er moet toch iemand zijn die dit ook al eens gedaan heeft....zo moeilijk moet het toch niet zijn lijkt me...maarja, niets gaat in 1x goed natuurlijk :)

Dus bij deze....HEEELP!!

Thnx alvast.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 08:47 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Ik heb ook een X-700 deze heb ik via s-video aangesloten en ingesteld via ultramon. Dus zoek f naar ultramon, dan is heel makkelijk om het werkend te krijgen 8)

Specs

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je TV onderstund afaik geen s-video, probeer het anders eens op een andere tv. Ik heb het hier ook dat ik op mijn tv op m'n kamer zwart-wit beeld krijg maar op een tv waar standaard een s-video poort zit gaat het wel goed.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Je zou eventueel het kunnen proberen met een scart aansluiting die audio/vcd/svcd (zit vaak bij een filmcamera) heeft.

Ik heb zelf het probleem gehad... ik had namelijk een kabel van 10 meter... weer ingeleverd bij de dealer en 5 meter meegenomen..... probleem opgelost.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Na 4 maanden zal hij er waarschijnlijk wel uit zijn :o

Let op datum van posts voor je replyt...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.