Troll/Off-Topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik ben niet iemand die huilt of boos is als ik wordt weggemod op de FP, ik hoef ook geen upgrade oid, maar kan iemand me vertellen waarom dit een Troll/Off-Topic reactie is?

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1311818

Edit2 lijkt me een toch een zinnige opmerking... O-)

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Nou, fouten maken gelijkstellen aan de bezigheden van ambtenaren is een tamelijk ongenuanceerde verdachtmaking - ik vind het niet raar dat daar een troll aan gehangen wordt :)

Edit 2 wrijft om te beginnen nog even extra zout in de wonde ("Ai, toevallig ambtenaren in de zaal.") en levert daarmee ook nog eens impliciet commentaar op de moderatie, wat op de frontpage niet de bedoeling is - ook dat kan als flame gezien worden en ook daar kan ik begrip voor hebben. Daarnaast ontgaat me de link met Web Accelerator eerlijk gezegd volledig. Blijft alleen het stukje dat je met [ontopic] gemarkeerd hebt over, maar het nut van deze retorische vraag is tamelijk beperkt. Imo staat dat er voornamelijk om het contrast met 'ambtenarengedrag' aan te scherpen, maar "die blijven ook zitten" is in tegenstelling tot waar je op aan lijkt te sturen wel degelijk een geldig antwoord, dat zien we vaak genoeg in het nieuws ;)

Kortom: het inhoudelijke stuk is niet echt lezenswaardig, en het gekat naar 'ambtenaren' is een valide reden om 'm nog iets verder naar beneden te modereren. Sorry to bring you the bad news :)

Nou kan je 'm nog verder gaan editten, maar dat zal de moderatie er niet helderder op maken. Edits zijn daar eigenlijk ook niet voor bedoeld; als je je punt met wat meer uitleg kan maken, kan je denk ik het beste even een nieuwe post bakken.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
Thanks Rataplan, ach ja, ik lig niet wakker van een -1 wilde het enkel even weten, zodat ik next time niet dezelfde fout maak.

Waar mij het om ging is het volgende: waarom kunnen ambtenaren zulke fouten maken...

Maar nogmaals ik vind het best zo, en bedankt voor de moeite dat je er naar hebt gekeken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Ik vind overigens dat er in het betreffende topic erg negatief gemodereert is tegen iedereen die zich enigzins anti-grondwet opgesteld heeft.

Het valt mij wel vaker op dat een bepaalde mening (gedeeld door meerdere mensen) massaal naar beneden wordt gemodereerd, een hele rij comboboxen op -1 en submitten maar met die handel! :?

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Theadalus schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:37:
Ik vind overigens dat er in het betreffende topic erg negatief gemodereert is tegen iedereen die zich enigzins anti-grondwet opgesteld heeft.

Het valt mij wel vaker op dat een bepaalde mening (gedeeld door meerdere mensen) massaal naar beneden wordt gemodereerd, een hele rij comboboxen op -1 en submitten maar met die handel! :?
Correct, ik zag het ook. Modden op mening is uiteraard niet de bedoeling, dat de grondwet mogelijk positieve effecten op wetgeving a la softwarepatenten heeft is hier wel heel schaamteloos en met het volstrekt verkeerde instrument gepropageerd. Erg veel posts die minimaal op 1 thuishoren (zelfs als ze niet meer doen dan het onderwerp aangrijpen om nee-stemmen verklaarbaar te noemen, wat toch veel discussie ten gevolge heeft) staan of stonden op 0. Jammer, is dat.

Als men nog wat modpuntjes overheeft - dit is een dankbaar topic ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Zooooww, weer flink wat modpuntjes uitgedeeld in dit topic...

<sarcasm>Met het stemmen van JA krijgen we met z'n allen heel wat meer invloed in Europa... sure, in what lifetime?</sarcasm> |:(
Vervelende is nog dat de JA-propaganten middels erg leuke redenaties wel gelijk lijken te hebben, ware het niet dat de redenaties nogal propagandistisch en op z'n minst erg dubieus zijn. De huidige gang naar de grondwetstembus heeft gene ruk van doen met de patentwetgeving. Al stemmen we nu met z'n allen voor de grondwet met de wens tegen de patentwetgeving op te treden, kunnen we er nog niets aan veranderen.
Nederland is al geen democratie, en dan denkt men van Europa plots een democratie te gaan maken door ja te stemmen... in welke droomwereld leven ze? Denken ze nou echt dat Balkenende cs. zo om de grondwet staan te smeken omdat die qua invloedsstructuur in het nadeel van hun ministerraad is..? please zeg denk ff na |:(

Veder weet elke idioot - behalve die in Den Haag dan - dat wie de pegels betaald ook het meest te vertellen heeft... da's in elke organisatie zo, behalve in de EU - daar bepalen de grote landen terwijl wij Nederlanders het betalen... wat nog eens extra onderstreept gaat worden bij de introductie van de grondwet :(
Wat denk je dat 16 mln Nederlandse stemmen waard zijn in een EU op weg is naar de 1 miljard inwoners? Meer invloed he? Zeykers!

"Back to the old drawing board" zou ik zeggen... kom eerst maar met een vette premieverlaging voor NL of anders een vette invloedsverhoging onafhankelijk van inwonertal maar afhankelijk van bijgedragen financiering. Daarna kletsen we wel verder!

<edit>
Sorrie voor deze rant, maar ik moest mijn frustratie ff kwijt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Cheetah op 26-05-2005 13:46 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Onder het frontpage-artikel zijn grondwetsdiscussies die zich onttrekken aan de patentdiscussie eigenlijk al behoorlijk offtopic, maar hier hoort die discussie natuurlijk al helemaal niet thuis. Zullen we ons weer beperken tot moderatieaangelegenheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
Sure, wat mij betreft kan 't topic op slot, zoals gezegd Rataplan heeft m'n vraag perfect beantwoordt!

Pagina: 1