Toon posts:

[XP] Hangen bij Windows wordt gestart

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC liep vast dus ik drukte de reset knop in (ging niet anders). Wil ik Windows weer opstarten blijf hij 50 seconden tot 1 minuut hangen bij Windows wordt gestart (dus dan het zwarte bootscherm). Ik heb Norton 2005 eral over gehaald echter zonder resultaat. Hoe zou ik dit kunnen oplossen

XP SP1

edit: als het systeem eenmaal voorbij windows wordt gestart is loopt alles weer als normaal

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 07:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?
Nogmaals norton geprobeerd maar die vindt nog steeds niks. XP is op SP2 na helemaal up to date

Verwijderd

hallo...kicken doe je pas na 24 uur.... niet na 1 uur. :(
EN geef eens wat meer info.....

Verwijderd

Topicstarter
Sorry. Welke info moeten jullie nog meer hebben?
Het gaat om een XP SP1. Ik wilde mijn PC uitzetten en hij reageerde niet meer dus ik drukte de resetknop in. Start hij dus opnieuw op. Na het zwarte bootscherm blijft het echter 1 minuut hangen bij het blauwe scherm Windows wordt gestart. Hierna komt er welkom te staan en dat verdwijnt bijna gelijk en windows is compleet opgestart en in windows zelf merk ik bijna geen prestatieverlies.
Ik had systeemherstel uitgescheld (slim O-) ) maar had ervoor ook niks geinstalleerd oid

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 08:52 ]

• Snarenplank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01-2020
1. Heb je recent iets geinstalleerd? gooi er een een spysweeper overheen.
2. Kijk even wat ie allemaal opstart in msconfig (uitvoeren => msconfig, tabblad opstarten.)
schakel alles hier eens uit kijk of ie dan nog zo langzaam is. Kun je daarna gaan elimineren.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kicken doen we pas na 24 uur, en zoeken doen we zelf. Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. geeft al heel veel info.

Laat een post onder je eigen post binnen 24 uur maar achterwege. Andere topics zakken daardoor sneller weg in de lijst :P

Het is de bedoeling dat je in je topicstart zoveel mogelijk relevante info geeft over alles wat je al hebt geprobeerd. Dit zie ik niet terug. Lees daar Algemene gedragsregels (Netiquette) nog maar eens over door. Ik sluit het topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.