[Laptop] Asus gaat niet aan op batterij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik heb sinds vandaag een Asuslaptop (Asus A4712D-LH). Leuk ding, maar hij wil niet aan :-(. Als ik de netvoeding er aan heb hangen kan ik 'em aanzetten, daarna gelijk de stekker er uit (dus tijdens het booten van Windows) is ook geen probleem.

Iemand een oplossing?

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

Is er in het BIOS niet toevallig het een en ander aan relevante opties te vinden?

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
ACID-dude schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 05:00:
Is er in het BIOS niet toevallig het een en ander aan relevante opties te vinden?
Ik zal even kijken of daar iets te vinden is, maar is het niet zo dat de computer eerst aan moet voordat deze in de bios komt? Voor de goede orde: er gebeurt dus helemaal niets als de stekker er niet in is (terwijl de batterij dus wel is opgeladen aangezien de stekker er tijdens het aanzetten 1 sec. indoen voldoende is).

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hey,

Ik heb zins kort ook een Asus notebook (A4764K LH) en ik had het zelfde probleem. Als het goed is zit er aan de linkerkant van je notebook een "battery lock". Als deze aan staat kun je idd niet opstarten. Als je hem uit zet dan lukt het wel.

Bij mij moest ik het schuifje naar rechts pielen om hem uit te schakelen.

Weet iemand trouwens waar die "battery lock" voor dient? Ik kon het nergens terugvinden in de documentatie van Asus.

[ Voor 4% gewijzigd door Tjoekie op 05-06-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het schuifje idd nu ook ondekt.

Maar mijn asus a4712d gaat in een keer keihard coolen al ie uit staat en dit duurd echt wel langer dan een paar minuten, hoe kan ik dit uitzetten, heb namelijk nog niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee? het coolen is namelijk erg irritant
Pagina: 1