Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-04-2024
Hallo allemaal,

Ik heb een Samsung E720 (bluetooth), Laptop (bluetooth), PDA (bluetooth).

Omdat ik elke dag in de trein zit wil ik graag ook online zijn zodat ik al mijn mails en werk kan doen op het internet. Ik heb een abonnement bij Telfort en daar kost GPRS helemaal maar nu wil ik dus via bluetooth op het WEB komen om te mailen, msnen en pagina's te bezoeken.

Weet iemand als dat mogelijk is en zoja hoe krijg ik dat voor elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey1985 op 18-06-2020 13:18 ]

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
Zelf heb ik het toestel nog niet (wacht nog op de levering) in mijn speurtocht op het internet naar informatie naar het ding ben ik wel op de samsung-site de modem driver tegengekomen. Als ik jou was zou ik eerst deze driver installeren op je lap-top en dan kijken of je het mobje als modem kan laten werken. Ik neem aan dat er met die driver ook een blue-tooth verbinding tot stand kan komen.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
een kwestie van verbinding maken met je telefoon en de modem die hier inzit dmv bleutooth en dan hup klaar

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10 18:39
Jeffrey1985 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 04:33:
Hallo allemaal,

Ik heb een Samsung E720 (bluetooth), Laptop (bluetooth), PDA (bluetooth).

Omdat ik elke dag in de trein zit wil ik graag ook online zijn zodat ik al mijn mails en werk kan doen op het internet. Ik heb een abonnement bij Telfort en daar kost GPRS helemaal maar nu wil ik dus via bluetooth op het WEB komen om te mailen, msnen en pagina's te bezoeken.

Weet iemand als dat mogelijk is en zoja hoe krijg ik dat voor elkaar.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Ouborg :P
Wil je dus met alle 3 de apparaten mail kunnen ophalen of wat is de bedoeling?

In de notebook duw je gewoon een PCMCIA GPRS receiver. Zoals bij Vodafone. Weet niet of die dingen ook los te krijgen vallen bij Telfort.

GPRS is trouwens niet echt snel :P

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
R-Adioactive schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:41:
[...]

Wil je dus met alle 3 de apparaten mail kunnen ophalen of wat is de bedoeling?

In de notebook duw je gewoon een PCMCIA GPRS receiver. Zoals bij Vodafone. Weet niet of die dingen ook los te krijgen vallen bij Telfort.

GPRS is trouwens niet echt snel :P
Dat was de vraag toch niet. Hij wil via bluetooth de gprs modem op z'n telefoon gebruiken.
De modem driver is inderdaad een goed idee. Als die driver alleen met seriële poorten kan verbinden, maak je via bluetooth een virtuele seriële poort op je telefoon.

wwweet ik veel...

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10 18:39
killerbee17 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:47:
[...]

Dat was de vraag toch niet. Hij wil via bluetooth de gprs modem op z'n telefoon gebruiken.
De modem driver is inderdaad een goed idee. Als die driver alleen met seriële poorten kan verbinden, maak je via bluetooth een virtuele seriële poort op je telefoon.
Op die fiets. Zo moet dat dan inderdaad gaan ja. Begreep de vraag niet helemaal :P

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 14:28

TMC

Dat is mogelijk ja. Op Pocketinfo.nl staan er mooie tutorials voor. :)
Pagina: 1