[control panels] Van Plesk naar een ander cp?

Pagina: 1
Acties:

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 23:11
Hey allemaal,

mijn plesk licentie is verlopen en ik wil er vanaf, ik wil over naar cPanel of Ensim ofzo.
Is er een manier waarop ik in 1x alles van plesk over kan gooien naar een ander control panel zonder dat ik alles met de hand opnieuw moet instellen? dus een soort control panel dat plesk kan migreren naar het nieuwe panel.

Draai FC2 trouwens.

alvast dank!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:18
Je nieuwe panel moet er support voor hebben, maar ik vrees het ergste voor je.
Zelf heb ik een panel ontworpen als stageopdracht, allemaal goed geslaagd, goed tevreden, vooral vergeleken met hoe het vorige panel (ISPMan) eruitzag.
Conversie was letterlijk een hel, de meest betrouwbare manier was gewoon weggeschreven configuratiefiles uitlezen, de database met configuratie was absoluut niet consistent en het rammelde aan alle kanten (niet voor nix dat ISPMan een boutpakket is om te onderhouden, zelfs tussentijdse upgrades wilden gewoon niet lukken :X)

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 23:11
er zijn dus naar alle waarschijnlijkheid geen pakketten die die optie hebben...
klinkt lastig, dan wordt het alles met de hand doen...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tja, daar ben je linux-beheerder voor toch? :)

* HunterPro is nog van de oude garde met configuratie van webdozen :)

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
of je moet suport vragen bij het te aan te vragen product. Bij ensim is dat iig wel mogelijk.

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 10:03
Ik heb niet echt gezocht, maar je zou eens naar directadmin kunnen kijken.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Speedener schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:47:
Ik heb niet echt gezocht, maar je zou eens naar directadmin kunnen kijken.
DirectAdmin heeft volgens mij inderdaad een Plesk > DA convertor. En voor de prijs van DA (lifetime license voor 80 euro als je een beetje onderhandelt) hoef je het niet te laten :).

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 26-05-2005 16:52 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 19:28

jep

Voor Directadm is inderdaad een perfecte tool. Een klant van me heeft het eens gebruikt. Directadmin is ook nog eens het meest geweldige controlpanel. :)
Pagina: 1