Toon posts:

[DUMETER] Opslag gegevens?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik gebruik al jaren DUmeter, maar na iedere format ben ik alle gegevens van de afgelopen maanden kwijt, die ik graag zou willen bewaren. Ik heb al eerder gezocht naar een manier om die gegevens gewoon over te dragen van de ene naar de andere installatie maar kon toen niets vinden. Ik heb toen de DUmeter dir gewoon gekopieerd en geplakt naar de nieuwe installatie, dat heeft dus niet gewerkt. Heb nu nog eens gekeken, er wordt schijnbaar niets opgeslagen in z'n eigen dir, niets in de user folder in documents and settings en ook in het register kan ik het niet terugvinden.

Google heeft mij ook gefaald helaas, heeft iemand hier ervaring mee of enig idee waar DUmeter die gegevens bewaart?

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:54

GVR

Exporteer ze gewoon naar een excelbestandje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Freaky Gabbur schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:50:
Exporteer ze gewoon naar een excelbestandje ;)
Tsjah, als ik ze daarna ook terug zou kunnen zetten zou ik het geen probleem vinden, maar helaas is dat geen optie :)

Verwijderd

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Hagel Technologies\DU Meter staat een csv bestandje, ziet eruit alsof dat het bestand is om te backuppen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:15:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Hagel Technologies\DU Meter staat een csv bestandje, ziet eruit alsof dat het bestand is om te backuppen :)
Inderdaad, mijn dank :D

En nu zie ik ook waarom ik die gemist heb, DUmeter wordt niet aan elkaar geschreven en het staat in 'all users' ipv m'n eigen user, doh.