Toon posts:

[XP] Toetsenbord geeft dubbele (verschillende) letters*

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag een Medion 95500 (notebook) gekocht bij de Aldi. Alles werkt goed behalve het toetsenbord.
Als ik een b of een r intoets krijg ik een br, zelfde geldt bij de n en u --> nu en bij ~ en @ krijg ik ~@

Waar kan dit aanliggen? Dacht zelf aan een software matige fout. Taal is ingesteld op Nederlands - VS.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens jou uitleg werkt het toetsenbord wel correct. Als je je vraag beter kan omschrijven dan kunnen wij je waarschijnlijk helpen :).

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als hij op "b" drukt krijgt hij "br"
Als hij op "r" drukt krijgt hij "br"
[...]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vermoedelijk is er een hardware matig probleem - je kan proberen om even met bv. een DOS diskette te booten en kijken ofdat je daarmee het probleem ook hebt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Heeft medion geen fix hiervoor? De pc al goed op spyware gescand, of doet 'ie dit al dinds je de laptop hebt? Ik zet even [XP] in de titel, omdat ik er vooralsnog even vanuitga dat zo'n laptop met XP wordt geleverd. Laat je het nog even weten als dit niet zo is? Het OS is namelijk verplicht in Windows Operating Systems, zoals je in Windows Operating Systems - Policy kan lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
uhm ja inderdaag XP ja...

De klantenservice had ook geen oplossing en daarom heb ik de laptop vandaag geruilt. Wat het probleem was weet ik ook niet.
Pagina: 1