melding exchange / outlook in herst mode op 1 client

Pagina: 1
Acties:

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 22:32
op een cleint pc met outlook, verbonden met windows 2003 sbs 2003 exchange, krijg ik bij aanmelden van outlook de opmerking dat outlook (of was het nu exchange?) in de herstelmode wordt uitgevoerd.
ik vind dit raar omdat het slechts bij die ene machine het geval is. ook na een reboot . hoe los ik dit op? de server is ook al eens ge-reboot.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Als het gewoon een exchange account zonder offline folder en archiving is dan gewoon lokale exchange profiel verwijderen. Anders eerst even offline folders en archiving verwijderen en dan pas het lokale exchange profiel verwijderen. Ergens op de client is er gewoon iets aan het profiel / de outlook installatie beschadigd.

Desnoods als laatste resort een complete reinstall van outlook doen.

Foutmelding is gewoon dat outlook in herstelmode wordt uitgevoerd, het is maar op 1 client dus alleen deze pc / dit profiel / deze exchange user mailbox ( nog nooit meegemaakt dat outlook dan in herstelmodus springt ) is beschadigd en moet je even herstellen / terugzetten. Ik zou het probleem in 1e instantie niet bij exchange / server zoeken maar gewoon op de client ( 99% zeker het probleem )

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 22:32
tja ik begrijp niet dat het probleem niet wordt opgelost. de hr\ertelmode sugereert dat namelijk ;-)

in het verleden op een standalone internet machine, dus zonder exchange oid. had ik dit ook wel met een pst-file vn 650 mb, maar dan was ie na een kwartier wel "hersteld"