Toon posts:

MMS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo. ik had even een klein vraagje, mijn man heeft gisteren de ericsson K750i gekocht , maar krijgt met geen mogenlijkheid een mms verstuurd.... :(
Hij is naar de site van ericsson gegaan en heeft de instellingen geinstalleerd die hij via msn kreeg, en bij HI word gezegt dat de MMS optie ook geactiveerd is .....
Maar nog steeds wil het maar niet lukken...weet iemand wat hij nog moet doen,of wat hij wellicht verkeerd heeft gedaan?? 8)7

(in de handleiding word ook verder niet veel verteld ...dus jullie zijn een beetje zijn laatste hoop ...

alvast bedankt voor de reacties...

nog ff kleine info...HI abonnement, lijkt of er word verstuurd maar spring gewoon terug naar de mms pagina.

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Weet je zeker dat bij de klantenservice van Hi MMS wel geactiveerd is?

[ Voor 154% gewijzigd door Bianca op 25-05-2005 23:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
nog bedankt voor de reactie hoor, maar het is al opgelost...vraag me niet hoe ik het gedaan heb...n het koste wat uurtjes , maar we kunnen mms-en :D

En het blijft een leuk dingetje hoor !!! hahahahah B)

• dkong
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-01 00:50
Ik ben wel benieuwd hoe je het hebt gedaan. Ik ben van plan zelf deze telefoon te nemen met een abonnement van Orange, maar de website van Orange geeft niet aan dat deze telefoon kan MMSen.

dkong

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:12

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

3 dingen die belangrijk zijn:

WAP moet werken.
GRPS moet goed geactiveerd zijn.
MMS moet geactiveerd zijn op je abo.

Ik installeer SMS/MMS/voicemail servers voor me werk.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
Knutsel_smurf schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:02:
3 dingen die belangrijk zijn:

WAP moet werken.
GRPS moet goed geactiveerd zijn.
MMS moet geactiveerd zijn op je abo.

Ik installeer SMS/MMS/voicemail servers voor me werk.
ik heb een nokia 3510i, ik kan wel mms, maar totaal niet wappen. Ik heb al meerdere keren de instellingen laten versturen van de site, ik heb iets van 10euro tegoed overgemaakt via zo'n nummer. En de instellingen heb ik (volgens mij) goed staan. Als ik probeer in te loggen krijg ik een foutmelding met "onbekende reactie".

weet jij hier een oplossing op?

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:12

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

geen id het zou kunnen zijn dat er een instelling bij de provider niet goed is.
Probeer je sim kaart in een andere telfoon om daar zeker van te zijn. en check of je een gprs connectie kan maken.

Lukt gprs connectie maken niet bel je provider of check je instellingen via een andere telefoon oid.
Pagina: 1