[Office/SBS 2003] Importeren item >10MB in public folder?*

Pagina: 1
Acties:

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:49
ik heb twee vragen over sbs exchange.

we gebruiken dus exchange, met 10 clients met outlook 2003

vraag 1nu wil ik een oude .pstfile in de publieke mappen overzetten
dit gaat voor heel veel mappen perfect. duurt wel ff, maar dat geeft niet.

maar de mail groter dan 10 MB wil absoluut niet lukken, en ik vindt maar niet waar ik dit kan veranderen in een hogere waarde.

de mails van 10+ mb is er ingekomen in het tijdperk dat we nog met isdn inbelden bij xs4all, en er geen eens een server en netwerk wa in ons bedrijf.

vraag 2
een ander vraag is over zoeken in de publeieke mappen. is het mogelijk om in meerdere publieke mappen tegelijk te zoeken? of submappen?
die functie kan ik nergens vinden en er wordt zelfs gezegd, wanneer ik meerdere mappen aanvink om te doorzoeken, dat het niet mogelijk is om die mappen tegelijk te doorzoeken.

het probleem is dat we de mail per project in een map hebben gezet, en bij het niet kunnen vinden van een mailtje, er gezocht moet worden. elke map appart doorzoeken is dus eigenlijk belachelijk, dan kan het ook met de hand ff bekeken worden.
iemand een idee waar je dat in kunt stallen ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
http://support.microsoft.com/?kbid=304307 gezien?
Zou het wel handig vinden om te weten over welke versie van Exchange we het hebben, en dus met of zonder SP1 :)

Ik pas ook even de titel aan, zodat je probleempje er iets duidelijker in staat. Alleen de namen van twee complexe suites noemen is natuurlijk een beetje te algemeen :P
office, en sbs 2003 sevrver > [Office/SBS 2003] Importeren item >10MB in public folder?*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:49
ehm. tja. het is de windows 2003 small business server premium. dus met isa server en nog wat extra zaken. hij staat hier nog maar een week of zes. ik zal eens kijken of die al sp1 heeft.

de publieke flders accepteren de mail met attachements groter dan 1 mb wel, maar groter dan 10 mb niet.

het gaat dus om mail die ik sleep naar de publieke flders.

ik heb ook geprobeerd om de te grote mail uit de .pst files naar de store te krijgen door ze te forwarden naar een gebruiker, maar langs die weg wilde het ook niet.
we doen niks met notes, maar slaan de mail op in publieke mappen, waar ik al een beetje spijt van begin te krijgen geloof ik.

ook omdat ik in de publieke folders nog niet voor elkaar heb gekregen om in meerdere folders tegelijk ( of alle) te zoeken.

de exacte versies zal ik zo ff opzoeken, en voeg ik nog toe

exchange system 6.5.6944.0

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je in de System Manager al eens bij de eigenschappen van je public folders gekeken? Ik denk dat dit toch een instelling in Exchange is, en het er op z'n minst mee te maken heeft. Exchange hoort in SA.

Officesuites en -software > Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

maar de mail groter dan 10 MB wil absoluut niet lukken, en ik vindt maar niet waar ik dit kan veranderen in een hogere waarde
Krijg je een foutmelding? Wat `lukt' er precies niet? :)

http://support.microsoft.com/?id=823144 gezien?