Outlook 2003 - Outlook wil niet meer openen

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 01:18
Tijdens het afsluiten van microsoft outlook 2003 hang mijn computer. Een reset geeft de enige oplossing. Na het herstarten krijg ik outlook niet meer geopend. Het scherm opent en ploft meteen weer dicht en ik krijg de melding:

Kan Microsoft office outlook niet starten: Kan het outlook vesnter niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder als deze situatie zich blijft voordoen.

Ik heb scandisk laten uitvoeren zonder resultaat. Daarna systeemherstel ook zonder resultaat. Als laatste heb ik bij software wijzigen office zichzelf laten repareren. Ook zonder resultaat.

Hoe kan ik office weer aan de praat krijgen, zonder dat ik mijn agenda kwijt ben, mijn contacten en emails.

Hopenlijk heeft iemand een oplossing.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36
Draait het lokaal of via exchange?

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08 22:10

WPN

eerst backup maken van de bestanden die je gebruikt voor outlook
als het exchange server is, dan staan die op de server en is het niet perse nodig

verwijder van die het configuratiescherm je account (bij de POST optie) en kijk of het dan wel opent, opent het dan je account weer via voorgenoemde weg toevoegen

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Omega_Shiva
Ik draai het lokaal. Ik zal het inderdaad eens een backup van draaien.

• Omega_Shiva
Ik ben eruit. outlook.pst was beschadig. Ik heb met Scanpst.exe het bestand kunnen repareren. Deze heb ik gevonden in Station:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\