Toon posts:

Epson Printer

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goeie Epson Photo printer :?

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Epson Stylus Photo 870.

Een stuk fijner dan zijn voorganger, de 750.

Verwijderd

Topicstarter
Print kwaliteit is strak :? zuipt niet teveel inkt :?

• TB

TB

pompiedom

Printkwaliteit is superstrak, mits op goed papier.

Inktverbruik in vergelijking met concurrentie weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Thanks
heb hem besteld :)

• TB

TB

pompiedom

Das snel :)

En heb je ook een printerkabel besteld? Zit er namelijk niet standaard bij :(

Is echt een mooi printertje hoor, mooi stil en perfecte kwaliteit!

Niet de allersnelste, maar je kunt niet alles hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja het is niet voor mij...maar die mensen wilden een epson....dus :)

• TB

TB

pompiedom

Epson is goeie keuze...

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op donderdag 11 januari 2001 16:52 schreef TB het volgende:
Epson is goeie keuze...
Nou ik kan wel kotsen van epson! :(
Als je je printer niet zo vaak gebruikt moet je bij elke printbeurt je koppen schoonmaken om een fatsoenlijke print er uit te krijgen en dat schoonmaken van je koppen kost zoveel inkt dat 't kreng binnen 4 weken weer leeg is!!! :( :( :(
Ik haat die dingen echt!
Voor mij geen crappy epsons meer, gewoon weer wat meer betalen voor een HP.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• TB

TB

pompiedom

Hoeveel Epsons heb jij gehad?

En welke Epson was dat?

Verder is het een onzinverhaal...

Ik heb de koppen nog NOOIT schoongemaakt, ook al issie een paar weken niet gebruikt.

Verwijderd

Yep, heb zelf mijn HP690c ingeruild voor een Epson Stylus 760, en het is of je van de hel in de hemel komt. Geloof dat verhaal van die koppen ook niet zo. Heb 'm in 5 maanden een keer gereinigd (gebruik 'm meerdere malen per week).
Epson 870 is ook goed (maar wel duurder)

Verwijderd

Ik had eerst HP Deskjet 690C en die S*CKS

Nu heb ik Epson Stylus Color 680 en die is wel relaxed...
Epson rules...alleen die inktpatronen gaan redelijk snel...:(

Verwijderd

Ik heb ook de 760.
Bevalt me goed.

• TB

TB

pompiedom

Ik heb zelf trouwens de photo 750.

Geweldige kwaliteit :* :P

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 13:47
De keuze wordt vooral makkelijk als je bedenkt dat HP vorig jaar de prijzen voor hun inktcartridges met een aanzienlijk percentage hebben verhoogt terwijl ze de inhoud van de cartridges en de inhoud van de cartridges met zo'n 20-30% verminderd hebben....

netto een prijsverhoging van 46%

(Indien je bij HP niet de officiele cartridges gebruikt vervalt per onmiddelijk je garantie)

prijs per pagina in kleur(gemiddeld):
Epson rond de 40 cent
HP rond de 55 cent

• TB

TB

pompiedom

Wij krijgen de cartridges gelukkig gratis :P :7

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 januari 2001 18:03 schreef TB het volgende:
Hoeveel Epsons heb jij gehad?

En welke Epson was dat?

Verder is het een onzinverhaal...

Ik heb de koppen nog NOOIT schoongemaakt, ook al issie een paar weken niet gebruikt.
beetje laat, maar wil toch nog ff iets toevoegen aan deze thread;

Ik ben nu dus aan mijn 4e epson printer toe, waarvan mijn 3 epson 880.

Heb dus 2 exemplaren omgeruild gekregen van epson. Het probleem is dat ie strepen trekt op de scheiding van de stroken die die print.

Epson ontkent de probleem en blijft nieuwe printers sturen (mij best, heb al 200 piek aan inkt bespaard :) )

Ik heb verschillende computers/besturingssystemen/drivers/kabels geprobeerd maar dat hielp niet.

De printer die ik hiervoor had was een epson color 640 en dat ding was ook :r, bijna iedere dag gebruikte ik hem en TOCH moest ik hem ook bijna iedere dag reinigen, vaak 3 of 4 keer achter elkaar omdat het anders niet hielp (met printen tussendoor; ik weet onderhand wel hoe te powercleanen). Na 1.5 jaar geklooi met dat kloteding zat dat ding compleet verstopt en moest de kop vervangen worden, daar had ik geen zin in dus op zoek naar een nieuwe printer.

Dan ga je dus test en reviews lezen he, en je ziet dat epson er steeds als beste uitkomt... maar aan de andere kant heb je veel problemen met epson gehad. Dan ga je epson bellen en printerverkopers en dan gaan ze je wijsmaken dat dat geklooi met die 640 een incident was geweest en normaal gesproken NOOooooit voorkomt, en je bent nog zo stom om het te geloven ook.

Dus dan koop je een epson 880, en krijg je dit...
Ik vertrouwde het toch al niet helemaal dus had 3 jaar on-site garantie erbij gekocht... dus ze komen maar lekker iedere week een nieuwe brengen hoor! ze willen niet eens iemand sturen om ernaar te kijken, ze sturen gewoon steeds een nieuwe |:(

Owjah om ff terug te komen waarom ik dat stukje gequote heb: hij zegt dat het een onzinverhaal is dat je de koppen moet schoonmaken; nou niet dus! Bij alle 4 de epsons die ik dus nu heb gehad raken de koppen CONSTANT verstopt en moet je CONSTANT powercleanen en is je inkt binnen 3 dagen op en meer van die ellende.

Epson :r :r :r

Ga trouwens binnenkort de consumentenbond schrijven en een paar prints van dat onding erbij sturen, mogen ze zich afvragen waarom ze dat ding zo goed beoordeeld hebben, volgens mij worden ze gewoon omgekocht door epson; die schijnen toch nogal vrijgevig te zijn met printers (aangezien ze liever een nieuwe sturen dan het probleem te bevestigen)

• Wouter
  • Niet online
owjah, mischien dat die photomodellen wel goed in elkaar zitten hoor

kan ik niet over oordelen

maar de niet-photomodellen zijn gewoon waar-de-loos

Verwijderd

Hoi,

Ik snap de redenatie p870 als aanrader niet!
Momenteel is er de photo790 (A4) die qua prijs/kwaliteit verhouding rules! ..of anders de opvolger van de P870 de P890 natuurlijk, maar zeker niet meer de verouderde p870!

Deze 2 vernoemde printers hebben een printkwaliteitje van 2880DPI!!!!

..Van een epson helpdesk medewerker..

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 18:49 schreef Paraselsius het volgende:

(Indien je bij HP niet de officiele cartridges gebruikt vervalt per onmiddelijk je garantie)
Ja en DUH!!

Hoe komen ze daar achter? nooit dus :)

Verwijderd

Komen ze inderdaad niet achter want dat is te duur om uit te vissen......

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Op vrijdag 09 februari 2001 13:41 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

Ik ben nu dus aan mijn 4e epson printer toe, waarvan mijn 3 epson 880.

Heb dus 2 exemplaren omgeruild gekregen van epson. Het probleem is dat ie strepen trekt op de scheiding van de stroken die die print.

Epson ontkent de probleem en blijft nieuwe printers sturen (mij best, heb al 200 piek aan inkt bespaard :) )

Ik heb verschillende computers/besturingssystemen/drivers/kabels geprobeerd maar dat hielp niet.

De printer die ik hiervoor had was een epson color 640 en dat ding was ook :r, bijna iedere dag gebruikte ik hem en TOCH moest ik hem ook bijna iedere dag reinigen, vaak 3 of 4 keer achter elkaar omdat het anders niet hielp (met printen tussendoor; ik weet onderhand wel hoe te powercleanen). Na 1.5 jaar geklooi met dat kloteding zat dat ding compleet verstopt en moest de kop vervangen worden, daar had ik geen zin in dus op zoek naar een nieuwe printer.

Dan ga je dus test en reviews lezen he, en je ziet dat epson er steeds als beste uitkomt... maar aan de andere kant heb je veel problemen met epson gehad. Dan ga je epson bellen en printerverkopers en dan gaan ze je wijsmaken dat dat geklooi met die 640 een incident was geweest en normaal gesproken NOOooooit voorkomt, en je bent nog zo stom om het te geloven ook.

Dus dan koop je een epson 880, en krijg je dit...
Ik vertrouwde het toch al niet helemaal dus had 3 jaar on-site garantie erbij gekocht... dus ze komen maar lekker iedere week een nieuwe brengen hoor! ze willen niet eens iemand sturen om ernaar te kijken, ze sturen gewoon steeds een nieuwe |:(

Owjah om ff terug te komen waarom ik dat stukje gequote heb: hij zegt dat het een onzinverhaal is dat je de koppen moet schoonmaken; nou niet dus! Bij alle 4 de epsons die ik dus nu heb gehad raken de koppen CONSTANT verstopt en moet je CONSTANT powercleanen en is je inkt binnen 3 dagen op en meer van die ellende.

Epson :r :r :r

Ga trouwens binnenkort de consumentenbond schrijven en een paar prints van dat onding erbij sturen, mogen ze zich afvragen waarom ze dat ding zo goed beoordeeld hebben, volgens mij worden ze gewoon omgekocht door epson; die schijnen toch nogal vrijgevig te zijn met printers (aangezien ze liever een nieuwe sturen dan het probleem te bevestigen)
Ik heb 4 jaar lang een Epson Stylus Color 400 gehad die ik vrij vaak gebruikt heb en van een verstopte printkop of dat hij afdrukte met strepen heb ik nooit last van gehad.

Nu heb ik een Epson Stylus Color 880 die kwaliteit foto's afdrukt waarvan je stijl achterover slaat. Echter dan echt kan niet.

Dat jij kennelijk een paar rotte appels hebt gehad kan Epson ook niks aan doen.

Ik wil geen ander merk printer meer dan Epson. :)

• Wouter
  • Niet online
kan me niet voorstellen dat die 880 bij jou geen strepen trekt in 360 en 720 dpi

in hogere resoluties valt het amper op...maar ik ga niet alles in 1440 dpi printen

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Ik heb 4 jaar lang een Epson Stylus Color 400 gehad die ik vrij vaak gebruikt heb en van een verstopte printkop of dat hij afdrukte met strepen heb ik nooit last van gehad.
Je zegt het zelf al, je gebruikte hem vrij vaak, dan verstoppen de koppen niet.

• Wouter
  • Niet online
owja en wat is de kans dat je uit 4 printers 4 hebt die niet goed functioneren

reken maar uit!
die kans is kleiner dan de kans dat je de jackpot wint van de staatloterij!

Het moet een veel voorkomend probleem zijn, maar epson ontkent het gewoon! :r

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 09 februari 2001 16:29 schreef 8-Track het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, je gebruikte hem vrij vaak, dan verstoppen de koppen niet.
ik gebruikte dat kloteding ook iedere dag en hij verstopte zelfs tijdens het printen! dan ging ie opeens midden in de print strepen trekken

• 8-Track

8-Track

Ik heb het ook gehad met mijn Epson 600, ben nu de gelukkige bezitter van een HP OfficeJet G55

Verwijderd

Wij hebben een 680 Broertje en zus
een 600 dit is mijn eigen printer
een 880 staat boven aan de mac
en een foto 870 op het werk
en op het werk ook nog een 1160 (a3 din+)

Cleanen klopt zeker bij de oudere 600 maar hoe nieuwer de printer hoe beter het word.
bij onze 600 moet dit om de zoveel tijd (maand of twee, (geen speciale cartridge of zo) deze gebruik ik in mijn kamertje, daar schuur ik mdf en al dus stof happen doet tie wel dus gek vind ik het niet :D

Ik heb nooit echt problemen gehad met Epson printers

HP Sucks :r maar moet ook weer toegeven lazerprinters zijn wel oke van HP :D

Epson Rulezzz :D

edit ... tekst liep niet zo :D

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 16:37 schreef SledGeMan het volgende:
Wij hebben een 680 Broertje en zus
een 600 die is me eigen printer
een 880 staat boven aan de mac
en een foto 870 op het werk
en op het werk een 1160 (a3 din+)

Cleanen klopt zeker bij de ouder 600 maar hoe nieuwer de printer hoe beter het word bij onze 600 moet dit om de zoveel tijd (maand of twee, (geen speciale cartridge of zo) deze gebruik ik in mijn kamertje daar schuur ik mdf en al dus stof happen doet tie wel dus gek vind ik het niet :D

Ik heb nooit echt nooit problemen gehad met Epson printers

HP Sucks :r maar moet ook weer toegeven lazerprinters zijn wel oke van hun :D

Epson Rulezzz :D
en nu in t nederlands :?

Verwijderd

Het is niet een veel voorkomend probleem!
Epson inkt is namelijk op waterbasis en is hoofdzakelijk bedoeld voor de regelmatige gebruiker (epson definitie is geloof ik 1x per 3 maanden, maar dat is aardig overdreven...)

Zelf heb ik een HP omdat ik niet iedere week een print maak. Wanneer je dus een Epson hebt en niet regelmatig (1x per week ofzo) print), laat de printer dan aanstaan of clean de koppen regelmatig. Ook wanneer je op vakantie mocht gaan, geef de printer samen met de vissen aan de buurvrouw voor de juiste verzorging. :9

• 8-Track

8-Track

en nu in t nederlands
Uit de FAQ:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/cwm2/wink.gif Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/cwm2/heee.gif

Verwijderd

Thnx heb het in ernstige vorm .... Kan er nix aan doen .... WisB2 enz kan ik wel :D maar NL :? ... :D

Verwijderd

ok, ooops :P

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 16:58 schreef AirHead het volgende:
ok, ooops :P
Maakt niet uit, kon jij ook niet weten :D

Zand er over :D

Verwijderd

ik doe ook even mijn duit in het zakje. Om te beginnen met het eind, ik heb nu een HP en ben daar heel blij mee.

De epsons maken zelf iedere keer als je ze start de koppen schoon. Niet dat dit heel goed werkt, maar goed. De herrie moet je voor lief nemen, evenals het verlies van inkt.

De epsons hebben betere printkwaliteit voor foto's, zeker de foto printers, maar alleen op het speciale papier en voor tekst zijn ze minder geschikt.

Ik werd gewoon gek van mijn Photo 700 (2 onsites gehad, nog niet goed), van de herrie, van het design (stof valt op de printkant van je pagina's en in de printer, erg handig) en van de printkwaliteit die langzaam maar zeker steeds meer afnam terwijl je de printkoppen niet kan vervangen (waren met de onsites overigens ook vervangen nog).

Anyway, nu een HP en ben er blij mee.

CC

• BS
  • Laatst online: 19-08 16:42

BS

Heb nu een HP 1220 C en ben er erg blij mee.
Nu ook sinds gisteren een HP Officejet G85 en nu ook al blij mee vanwege het feit dat ze allebei PhotoRET III hebben en dus zeer mooie afdruk leverern.

Heb ook nog een Epson 740 die Maandag voor garantie terug gaat naar Epson.

Als die gerapareerd wordt dan verkoop ik dat ding en gaat dan voor een Epson zoeken met 2880 DPI

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Op donderdag 11 januari 2001 17:58 schreef Theguide het volgende:

[..]

Nou ik kan wel kotsen van epson! :(
Als je je printer niet zo vaak gebruikt moet je bij elke printbeurt je koppen schoonmaken om een fatsoenlijke print er uit te krijgen en dat schoonmaken van je koppen kost zoveel inkt dat 't kreng binnen 4 weken weer leeg is!!! :( :( :(
Ik haat die dingen echt!
Voor mij geen crappy epsons meer, gewoon weer wat meer betalen voor een HP.
Dus.
Je Hebt er zeker nep inkt in geflikkerd!
Dat hebben wij ook, maar alleen met die nep inkt!

systeem specs

• 8-Track

8-Track

Je Hebt er zeker nep inkt in geflikkerd!
Dat hebben wij ook, maar alleen met die nep inkt!
Ik heb alleen maar originele Epson inkt gebruikt en ik heb ook herhaaldelijk verstopte koppen gehad.

Ik gebruikte de printer gewoon vrij weinig...

• steekas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01-2022

steekas

Ik flikker wel nepinkt in mijn epson maar ook met orginele inkt had ik hier last van dat ze verstoppen maar ff schoonmaken en alles werkt weeer

• steekas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01-2022

steekas

O ja nog iets ik kan niet met inkt flikkeren (krijg je zo een zooitje van)

Verwijderd

Ik heb al een Epson vanaf het XT tijdperk. Sindsdien hebben we er 5 gehad, maar de laatste 2 waren echt kl&*te. Altijd een probleem met dat ding! En de serice van Epson :? Joost mag het weten of ze er wel een hebben. 3 aangetekende brieven gestuurd omdat de printer die uit de verpakking kwam het uberhaupt niet deed. Nog nooit antwoord op gehad :(.

Het begint al met het feit dat hij een self clean doet nadat je de printer hebt aangezet. Eindelijk aan het printen, moet er weer een nieuwe kop in. Jezus wat slurpt dat ding, het lijkt wel een Amerikaanse 7,5 liter V8 uit de jaren '50.
Oke, wij printen veel (1 pak per week = 500 vel) maar sinds ik een HP heb hoef ik "maar" om de 2 weken een patroon te wisselen ipv een 0,5 tot (als je heel veel geluk had) 1 week.

Over de kwaliteit van de printer nog niet te spreken. Het lijkt wel een stuk elastiek die opvang lade van Epson :D Je kunt hem zo 10 cm verbuigen.

Ik ben over een ding te spreken, en dat is de snelheid en kwaliteit van de print.
Maarja, voor mij de eerste tijd geen Epson meer, maar gewoon een langzame sterke HP :z

Maar iig, dit is mijn ervaring, er zijn natuurlijk ook negatieve dingen aan HP, maar die heb IK nog niet gemerkt.

Greetz,

• 8-Track

8-Track

Oke, wij printen veel (1 pak per week = 500 vel) maar sinds ik een HP heb hoef ik "maar" om de 2 weken een patroon te wisselen ipv een 0,5 tot (als je heel veel geluk had) 1 week.
Met zo'n printhoeveelheid moet je misschien maar eens een kleuren laserprinter gaan overwegen, die zijn duurder in de aanschaf, maar goedkoper in het gebruik.

Verwijderd

Dat weet ik, maar in mei hebben we weer pc prive. Toch maar ff tot die tijd wachten. (de inkt hoeven we niet te betalen)

• Zandor
  • Laatst online: 24-06 23:24
Ik :r op Epspons!
Zelf epson 600 gehad. Niet alleen die van mij kapot, ook die van mijn pa een maandje later...
Never meer een epson printer.
zou ik zeker niet op vakantie kunnen omdat mijn printer af en toe moet werken, kom op zeg...printer moet gewoon printen! :r

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Ik ben zelf een PROUD USER van een Epson 870 !!!

Zijn er nog hints/tips bij het gebruik - inkt - papier van deze printer ??

Had een x ergens gelezen dat als de comp. aangeeft dat de inkt op is, dat je nog wat extra eruit kan trekken.....wie weet hier meer van ?

Verwijderd

Hmm het percentage Epson printers wat terug komt van onze klanten is wel veel hoger dan het percentage van HP. En aangezien dat alle problemen bij mij terecht komen... ben ik niet zo voor Epson... Alleen die dure HP cartridges he ... vervelend... maar als printer gewoon veel beter.

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

EPSON printers moeten altijd op je stopcontact aangesloten blijven zitten, dus niet via zo'n stekkerblok waarvan je de stroom via een schakelaar uit kunt zetten. In standby mode wordt er om de zoveel tijd een MINUSCULE hoeveelheid inkt (veel minder als een druppel) door de koppen gespoten zodat de koppen niet verstopt raken. Zelfde geld ook voor een aantal andere printermerken.

Als je op de epson bovendien gebruik maakt van externe inkttanks ipv cartridges heb je zelden problemen. Enige probleem is dat je je inkt dan nooit meer op krijgt als je niet al te vaak print :o)

Verwijderd

Mensen wees verstandig, koop een Canon.
Prima betaalbaar: Goedkoop in aanschaf, goedkopen dan HP (en epson? weet ik ff niet) Veel goedkoper in gebruik -> inktpatronen per kleur los te vervangen (met of zonder kop erbij te koop, zwart zonder kop kost 3 tientjes, netzoveel inkt als HP iirc)
Ook geen ge-etterbak met die constante powercleans en het niet kunnen vervangen van de printkop, als je inkt op is koop je alleen nieuwe inkt, als ie op een gegeven moment wat slechter gaat printen kun je cleanen, en als dat niet helpt koop je een set met een printkop+bijbehorende inkttanks.

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 19:43 schreef Toverstaf het volgende:
Over de kwaliteit van de printer nog niet te spreken. Het lijkt wel een stuk elastiek die opvang lade van Epson :D Je kunt hem zo 10 cm verbuigen.

Greetz,
hehe, heb je ook enig idee waarom die opvanglade misschien elastisch is???
....
Ik ben van mening dat dit een constructieve rede heeft, iets wat elastisch is breekt NIET zo snel. Koop jij ook een auto waar geen vering in zit?? Lijkt mij ten eerste rot rijden, maar over comfort hebben we het niet bij een printer, je hoeft er immers niet in te zitten en te rijden. Maar je auto zonder vering :? :? , dan sta pas vaak bij de garage.

[off-topic] Cd-rom lades zouden ze ook elastisch moeten maken, zie er heel veel van terug komen dat het laatje eruit ligt doordat men er tegenaan is gelopen :P [/off-topic]

Ik ben trouwens al een aantal jaar een fan van Epson, mede doordat de cardridges goedkoper zijn, maar ook omdat de afdrukkwaliteit gewoon goed is. Ik heb nu een 880 en heb voor deze printer 3 a 4 jaar een 600 gehad, ook een best dingetje, print overigens nog steeds goed. Wat mij bij die 600 wel opgevallen was, dat als je "nep"-cardridges gebruikt de kwaliteit van de afdruk echt omlaag gaat, en dat je vaker je koppen moet schoonmaken.

Verwijderd

Epson is ok.
Heb 5 jaar lang de epson 600 en nog nooit iets mee gehad.
Verschillende mensen gehoord over hun hp met de bidirectionele aansluiting met de IIIe kabel bla bla bla.
Persoonlijk probleem ligt bij het feit dat wanneer de 1 goede ervaring heeft met de andere de ene zal afzeiken.
Geheel overbodig daar elke fabrikant, leverancier aansprakelijk is voor een probleem binnnen de garantie termijn. En een garantie termijn is toch niet om niets in het leven geroepen. TOCH!! er wordt dus rekening gehouden met een percentage uitval, maar daar moet je niet direkt het hele merk naar beneneden halen.
Deze topic bestaat volgens mij uit:
50% hp
40% epson
10% canon
Deze % zullen wel gerelateerd zijn aan de verkopen van de printers, maw probeer, ervaar en ontdek.

Success :7
Pagina: 1