Toon posts:

Wanneer is geheugen brak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als, na plaatsing van nieuw geheugen erbij, Windows het niet meer doet?

Hij doet het wel in DOS en in veilige modus, maar Windows gaat niet goed.

Hoe kan dat?

Verwijderd

Hij doet het wel in DOS en in veilige modus, maar Windows gaat niet goed.
Hoe kan dat?
kan zijn dat geheugen in dos niet wordt geraakt. probeer eens docmem op www.simmtester.com om je sim te testen

Verwijderd

Nou misschien toevallig maar sinds ik een nieuw reepje geheugen erbij heb gezet krijg veel fatala uitzonderingen, vaak als ik een programma opstart en dan meteen weer wordt afgesloten daardoor.

kan dit door geheugen komen?

Verwijderd

Sinds ik niet meer blow, gaat het een stuk beter met mijn geheugen. :o

Maareh.. Als je denkt dat het aan je geheugen ligt, omdat je sinds het nieuwe reepje probs hebt. Dan haal je toch dat reepje er een tijdje uit. En als je dan geen probs meer hebt, heb je kutgeheugen.
Of je moet stoppen met blowen :o

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft warschijnlijk te maken met de volgorde waarop je je geheugen erin hebt gezet... kan uitmaken

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op donderdag 11 januari 2001 19:41 schreef Plague het volgende:
Heeft warschijnlijk te maken met de volgorde waarop je je geheugen erin hebt gezet... kan uitmaken
Kan heel veel uitmaken zelfs.
Ik heb al eens meegemaakt dat geheugen het gewoon weigerde in een bepaalde volgorde (blerend moederbord) en in een andere volgorde het loopt als een zonnetje.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

heb zelf door rot geheugen ook crashende porgs. gehad. Win2000 crashde voortdurend. Kalk van de muur afgescholden op microsoftproducten, maar het bleek "mijn eigen" fout te zijn: kapot geheugen. Sorry Bill, this time you did not do it... :D

Verwijderd

Hmmz, k'hep ook zo'n probleem

ik wil binnekort nieuwe pc kopen en ging even m'n ram checken om te zien wat et psies was en of ik et op 133Mhz kon laten lopen.

ik haalde de 128 eruit, en na 5min er weer in en hoppa kapot, of werkt iig niet meer.

snel dus gister ff een 256mb pc133 reepje gehaald.
ik zet hem op een ASUS P2B-F die op een FSB van 83 draait.

er zat nog een 64MB pc100 reepje in, en als je ze er samen instopt dan kom je heel win2k niet in door de BSODS, als je er 1 van de 2 los instopt werkt ie perfect.

vaag?

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:38
Op donderdag 11 januari 2001 19:41 schreef Plague het volgende:
Snap dat dat wat uitmaakt maar kun je aangeven wat, heb zelf dus 2 verschillende reepjes van 128 mb geplaatst 2 verschillende merken Mtec en ?? in bios beide op auto...
Pagina: 1