Laptop Speakers Boosten

Pagina: 1
Acties:

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 20:38

turbodiesel13

---------------

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb vorgaande topics gelezen maar daar is nog niet echt een antwoord uitgekomen. Wat ik me dus afvraag is er iemand die weet of het toevallig ook heeft of weet waar je het kan downloaden, een software matig programma waarmee je het volume iets kan boosten. Ik heb een Amilo M 7400 FB21 het volume van de laptop is normaal, maar vaak in een wat drukkere omgeving is het geluid een beetje slecht te horen. Nou is bij bijvoorbeeld winamp de functie PRE-AMP aanwezig waarmee je het geluid harder kunt maken, dan kun je ook de bass minderen met de equalizer zodat het harde geluid nog prima klinkt. (zonder kraken dus). Nu vraag ik of iemand dus een software programma weet wat je kan instaleren in windows en dezelfde functies als pre-amp heeft. zodat je algehele geluid kan boosten. dus niet alleen van winamp media files. En kan equalizen uiteraard om bijv de bass minder te zetten.

Iemand ideeen?

:)

• turbodiesel13

turbodiesel13

---------------

Topicstarter
Iemand ? O-)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Topics omhooghalen in de topiclisting doen we hier op GoT pas na 24 uur :) Je bent iets aan de vroege kant. Zou je daar op willen letten in het vervolg? Je topic blijft zoiezo in ieder forum altijd 24 uur zichtbaar :)

Heb je al eens gekeken naar de drivers? Heb je daar de nieuwste van?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• turbodiesel13

turbodiesel13

---------------

Topicstarter
okeej sorry, had ik me even niet bedacht 8)7

Jah ik heb via de website de drivers geupdate. Maar bij mij normale pc (dus niet de laptop) komt er een pictogrammetje rechts onder in van de geluidskaart en ook daar kun je de decibels omhoog gooien en equalizen, Mnaar bij de laptop heb ik dat dus niet. En daarom vraag ik of iemand een software matig programma weet die dat wel kan regelen. Het is trouwens een Crystal WDM AC'97 Driver for ICH4.

TvG

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:10
Dit kan met ffdshow, maar ik weet niet of dat onder alle situaties werkt.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 18:39
De laptop heeft toch een volumeregelaar?

[ Voor 36% gewijzigd door D-Three op 26-05-2005 13:13 ]

Verwijderd

wat hij bedoelt is dat zijn geluid extra (softwarematig) een boost krijgt voordat het aan de speakers komt.

kom niet meteen op een programma, maar ffdshow heb ik nog al eens opgevangen met betrekking tot geluid enzo.
Pagina: 1