Toon posts:

azareus

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet er iemand hoe dat komt dat er bij maar 1 users online is en op mijn werk zijn dat er 380.000 online

en mijn file die ik wil downloaden blijft altijd off line en op mijn werk download hij normaal

soms krijg ik een pop up met daarop iets van je poort 6881 router/firewall en ik denk dat het daar iets mee te maken geeft

gebruikt er nog iemand azareus en kent mijn probleem

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Net zoals je vorige topic heeft dit niets met Opslagmedia & I/O controllers te maken. Daarnaast mag je ook zelf eerst zoeken (zoek maar eens op azureus, dan vind je gegarandeerd genoeg info).
Ten slotte, ja, het heeft te maken met poort 6881. Die moet je namelijk open zetten in je router/firewall. Hoe dat moet mag je in je gebruiksaanwijzing ervan lezen of zoek eerst hier op GoT naar het hoe en wat.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Je moet poort 6881 naar je PC forwarden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of je zet een andere poort open, die standaard poorten zijn meestal niet de beste.

EDIT: En dan in Azureus ook een andere poort instellen natuurlijk :)

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 25-05-2005 20:43 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat soort onzin hoort niet hier in Opslagmedia & I/O Controllers, laat staan op GoT.

Dude, aangezien je hier nieuw bent, mats ik je voor deze even. Maar ik raad je ten zeerste aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen, incluis de belangrijke Policy en Forumgedrag gedeelten. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dan kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT, met hardere sancties als gevolg. Dit draagt alleen maar bij tot een plezieriger surfen op het forum voor ons allemaal ;)

Dit topic is gesloten.