Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Creative Muvo² 5.0GB Probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik heb vandeweek een mp3spelertje gekocht (eindelijk) eerst een Samsung bij de media markt, die ruisde als een mofo, teruggaan, geld terug gevraagt.
Ik dag daarna naar de Dixons daar een mooie Creative Muvo² 5GB gekocht, zet 'm vandaag aan,.. load nix meer, ik naar recovery tools en opzoek naar nieuwe firmware (die was al lastig te vinden), speler aansluiten en dan firmware runnen, en dan nu het probleem,.. de firmware zegt dat de speler niet is aangesloten en op het andere moment loopt me pc vast =(
Dus als iemand oplossing/goede firmware weet, please laat 't me weten,.. mp3speler die het niet meer doet na 1 dag is echt naar :(
Ik run overigens W2k.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Foutje in de firmware misschien.
Zit er een reset op dat ding?
Anders gewoon terugbrengen :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:40:
Foutje in de firmware misschien.
Zit er een reset op dat ding?
Anders gewoon terugbrengen :)
Dat's het probleem, zit geen reset op en terugbrengen, jah, dat kwam al in me op, maar tis gewoon naar kan ik weer na een dag terug met een mp3speler :(

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:44:
[...]

Dat's het probleem, zit geen reset op en terugbrengen, jah, dat kwam al in me op, maar tis gewoon naar kan ik weer na een dag terug met een mp3speler :(
Tsja, niks aan te doen, als de firmware fout is, en je kunt er geen nieuwe opzetten, dan kun je weinig beginnen :/

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Misschien is het slim om over te stappen op een andere Creative, de Zen Micro:

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=231

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
coptician schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:16:
Misschien is het slim om over te stappen op een andere Creative, de Zen Micro:

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=231
Op zich, maar kun je bij die player wel drag & drop'n? (kon niet bij de Samsung), op de firmware na is deze muvo² anders wel best chill..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 21:22 ]

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 12:47
Creative MP3-Spelers zijn altijd Chill! En de firmware is erg goed te vinden op de site. Officiële site van de Creative MP3-Spelers is ook http://www.nomadworld.com Hier staat een leuk menuutje waar je je mp3-speler kunt selecteren en meteen de bijbehorende firmware kunt downloaden.

Ik heb zelf een Creative Zen USB 2.0 60GB speler en deze ondersteunt ook Drag&Drop. Volgens mij is dat nu met alle spelers het geval :D

• RoD
  • Niet online

RoD

trancesetter schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:25:
Creative MP3-Spelers zijn altijd Chill! En de firmware is erg goed te vinden op de site. Officiële site van de Creative MP3-Spelers is ook http://www.nomadworld.com Hier staat een leuk menuutje waar je je mp3-speler kunt selecteren en meteen de bijbehorende firmware kunt downloaden.

Ik heb zelf een Creative Zen USB 2.0 60GB speler en deze ondersteunt ook Drag&Drop. Volgens mij is dat nu met alle spelers het geval :D
Volgens mij had de TS problemen met zn huidige mp3speler B)

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 11:51

Rax

Webdevver

maar kun je bij die player wel drag & drop'n
Als je de nieuwe firmware van de site op de zen micro zet kun je prima drag & drop'n :)

[ Voor 17% gewijzigd door Rax op 25-05-2005 21:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga 'm morgen ruilen, misschien hebben ze bij de dixons ook de headphones met afstandbediening, radio-antenne en mic

Verwijderd

Topicstarter
Duurde ff maar kep 'm kunnen ruilen, ben nu me muziekjes over aan't gooien, thanks voor de replies en dit topic kan sluiten =)

Verwijderd

Topicstarter
Jup, vandaag nieuwe gehaald, en hij is net vastgelopen, FUCKING GREAT!
Dood bij files dr op zetten..

Edit: Geld terug + Slot
Toch maar voor de Zen gaan..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 21:14 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Okej OFfSprngr, volgende keer eerst even Algemene gedragsregels (Netiquette) doorlezen, daar stat wat handige info in over forumgedrag :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.