Toon posts:

Netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nadat me netwerk hier thuis het weken heeft gedaan met Sygate, kwam ik gisteren tot de conclusie dat ik de 2e PC in me "Netwerkomgeving" niet meer kan zien. Alleen me eigen PC staat er nog, wat ik ook doe.
Het internet werkt wonderbaarlijk genoeg nog wel op de 2e PC, en ik kan gewoon vanaf PC 1 naar PC 2 pingen met antwoord.
Bij beide PC's staat alles op "delen", dus de HD's enzo.
Op de hoofd-PC draait Sygate zoals boven vermeld.
Mijn provider is Chello.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen? :?
Bij voorbaat dank!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 22:50
nou ik heb dus precies het zelfde!!!!!!! maar bij my heeft ie het nog nooit gedaan heehehe ik was zo terug naar de winkel gegaan zegt die lullo daaro ja als ik dat moet gaan uitleggu dan sta ik hier over 1 uur nog ik denk by me eigen nou vertel het dan nerd en ik werd zo met een omweg weer de winkel uit gekickt LOZERZ ik heb ook alles geprobeert maar nix lukt kut windows waarom werk nooit iz iets gewoon in 1 x goed!?!?!?!
mzzzzl's

Verwijderd

Welke windows draaien jullie ?

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb dit ook af en toe. Meestal als ze dan een uur aanstaan dan zien ze elkaar ineens Echt heel raar. Om op de hd van de andere comp te komen probeer ik meestal "computer zoeken". Dit werkt meestal nog ook.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Bij mijn eenzelfde probleem:
Als mn vaste PC al aanstaat en ik koppel m'n laptop aan --> geen probleem (allebei Win98)

Andersom --> geen netwerk te zien (soms na 2 uur aanstaan weer wel)

Je zou dus eens kunnen proberen je compus in een bepaalde volgorde op te starten...

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 17:27 schreef Tycho het volgende:
Welke windows draaien jullie ?
Ik draai Windows 98 NL SE. :)

Verwijderd

Ik heb zelf ook 1 a 2 jaar geleefd met bovenstaande probleem ;( , maar dat is verholpen na het installeren van windows 98se waarmee je makkelijk (als je lief bent voor je windows. Of zo iets, want bij Microsoft weet je nooit of het programma mee wil werken of niet :r ) een thuisnetwerk kan installeren. Ik raad aan om niet over te gaan op Windows ME, misschien krijg je daar het thuisnetwerk aan de gang, maar de rest kun je wel vergeten....(eigen ervaring jammer genoeg)

Vragen over thuisnetwerk installeren in windows 98se?

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 22:50
windhoos 98 2e editie
Pagina: 1