Kom zojuist thuis, en er ligt een mooie dikke It's (de electroboer) folder op de mat. Op pagina 3 staat rechtsboven een mooie advertentie: Je kan via alle kabelmaatschappijen gratis digitale TV ontvangen als je de Samsung "digitale kabeltuner" aanschaft voor 99 euro die ze adverteren, als je op dit moment al een standaard (analoog) kabelabbotje hebt. Onderaan de advertentie staan de logo's van Casema, Multikabel, TV Home en UPC.
Ik blij, en meteen UPC bellen natuurlijk. Wat blijkt, ze hebben er nog nooit van gehoord en de dame aan de lijn gaat me uitleggen wat er wel allemaal te koop is bij UPC. Aangezien ik dat al weet ben ik daar niet in geinteresseerd, en verwijs de dame naar www.tvhome.nl en vertel haar dat UPC dit volgens de advertentie ook aan zou moeten bieden. Na een gesprek van 25 minuten (en nadat de bewuste dame meerdere malen overleg had gepleegd) was het definitieve antwoord dat dit niet door UPC wordt aangeboden, ik zou het verkeerd begrepen hebben
.
Toch vaag dat It's er wel mee adverteert dan......
Kan iemand hier opheldering over geven?
Ik blij, en meteen UPC bellen natuurlijk. Wat blijkt, ze hebben er nog nooit van gehoord en de dame aan de lijn gaat me uitleggen wat er wel allemaal te koop is bij UPC. Aangezien ik dat al weet ben ik daar niet in geinteresseerd, en verwijs de dame naar www.tvhome.nl en vertel haar dat UPC dit volgens de advertentie ook aan zou moeten bieden. Na een gesprek van 25 minuten (en nadat de bewuste dame meerdere malen overleg had gepleegd) was het definitieve antwoord dat dit niet door UPC wordt aangeboden, ik zou het verkeerd begrepen hebben
Toch vaag dat It's er wel mee adverteert dan......
Kan iemand hier opheldering over geven?