Toon posts:

Niewe pc om vooral mee te gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een nieuwe pc gaan kopen maar ik ben niet zo'n held in het samen stellen van pc's dus kunnen jullie mij helpen??

hij moet:

-snel zijn
-zo stil mogelijk

ik ga hem vooral gebruiken om te gamen ook moet hij dvd’s kunnen branden monitor is niet nodig
mijn budget is max. 1500 euro

alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zou beginnen met het kijken naar de Best Buy Guide op de frontpage van tweakers.net

wat heb je zelf in gedachten? Kwa hardware?

[ Voor 6% gewijzigd door Sjoerd op 25-05-2005 18:33 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

BBG - High-end gamesysteem
Je kan daar zelf dingen er vanaf halen, en weer dingen toevoegen. Dan zit je rond de €1500,-

Maar dat had je zelf ook kunnen vinden ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
waarom niet even een compleet game-systeem van een website bestellen dan, als je niet zo'n held bent in het samenstellen doe het dan gewoon niet :) (btw stil + game = athlon64)

[ Voor 11% gewijzigd door jnice op 25-05-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij gaan mensen ervanuit dat we een soort helpdesk zijn. Dus pleuren ze ff hun eisen en laten ze t andere hun werk doen. Als je 20 euro over maakt op mijn rekening dan doe ik t voor je, en zet ik hem in elkaar voor voor 50 :P

offtopic:
Als we dan dingen gaan vragen van elkaar ;)

ps paar tips: Als het in je budget zit neem een 4000+ 64 of een fx en je moet even bij je moederbord even goed nadenken welke video kaart, dus of je sli wil gaan gebruiken, of misschien dat nieuwe van ati... Ik zou voor ati gaan, maar dat is mijn mening en dualchannel mobo nemen met, bijv twinmos geheugen ofz... suc6

[ Voor 51% gewijzigd door DaannO op 25-05-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Inderdaad. Ik mis in je startpost wat info.

Wat wil je gaan doen (welke games, hoe vaak, waar staat ie)?
Wat heb je zelf al gevonden?

Post hier eens wat probeersels, dan willen we ze best vergelijken, maar zo doen we niets.

edit: Daann0: Gebruik even wat hoofdletters, komma's en punten.

[ Voor 13% gewijzigd door marcieking op 25-05-2005 18:51 . Reden: Even een medetweakers wijzen op de mogelijkheid van .tjes en ,tjes ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 20:21

janklp

FortyTwo Capital

DaannO schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:44:

ps paar tips: als het in je budget zit neem een 4000+ 64 of een fx en je moet even bij je moeder bord even goed nadenken welke video kaart dus of je sli wil gaan gebruiken of misschien dat nieuwe van ati... ik zou voor ati gaan maar dat is mijn mening en dualchannel mobo nemen met bijv twinmos geheugen ofz... suc6
Neem sowieso geen 4000+ maar een 3500+ tenzij je echt de 1500 euro zinloos wilt besteden. 3500+ heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding. Dan hou je nog genoeg geld over voor de andere onderdelen die bijv in de bbg staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
ik zou voor een amd 3500+ S939 met een MSI K8N Neo4 Platinum, 1 gb kingston cl3, een geforce 6800GT, een wd raptor voor het systeem en een 300 gb maxtor diamondmax 10 voor de rest, nec 3520A, lian li kastje met tagan 480 watt voeding, creative audigy 2 zs.

Dan heb je wel redelijke stille hardware. En de prijs zal daar wel ongeveer omheen liggen

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Januszjes schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:52:
[...]

Neem sowieso geen 4000+ maar een 3500+ tenzij je echt de 1500 euro zinloos wilt besteden. 3500+ heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding. Dan hou je nog genoeg geld over voor de andere onderdelen die bijv in de bbg staan.
Daarom zou ik ook voor de fx serie gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Duidelijk, neem even een kijkje in de Best Buy Guides die op de frontpage worden geplaatst. Hierin wordt prima advies gegeven, met hierbij ook nog verschillende reviews van de uitgekozen producten. Deze reviews kunnen je ook erg goed helpen bij het maken van je keuze. Er is hier iig. leesvoer genoeg voor te vinden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.